حملات گسترده به مرکز تجمع نیروهای ارتش اسرائیل

 

به گزارش شبکه المیادین، گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس با صدور اعلامیه جنگی، از انهدام سه بلدوزر ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «دی ۹» توسط رزمندگان این جنبش خبر داد و افزود: این بلدوزرها در غرب خان یونس با راکت های «تاندوم» و «یاسین ۱۰۵» هدف قرار گرفتند.

حماس همچنین اعلام کرد که رزمندگان گردان های القسام موفق شدند یک کانکس در داخل یکی از مقرهای نیروهای پیاده نظام رژیم صهیونیستی در غرب خان یونس در جنوب نوار غزه را منفجر کنند که در نتیجه آن سه نظامی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند و شماری دیگر از آنها زخمی شدند.

همچنین «سرایا القدس»‌ شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان و خودروهای رژیم صهیونیستی در جنوب شرقی اردوگاه «البریج» با گلوله های خمپاره و موشک «بدر ۱» توسط رزمندگان این گروه مقاومت فلسطینی هدف قرار گرفت.

سرایا القدس در این بیانیه با اشاره به اینکه یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی و یک بولدوزر نظامی آن در شرق اردوگاه المغازی با گلوله های «آرپی جی» توسط رزمندگان این گردان ها هدف قرار گرفت، افزود: گروهی از تک تیراندازان ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل که در ساختمانی در اردوگاه المغازی مستقر شده بودند با ۲ موشک هدایت شونده از نوع (۱۰۷) توسط نیروهای سرایا القدس هدف قرار گرفتند.

، جنگ رژیم صهیونیستی با مردم غزه در حالی به یکصد و نهمین روز خود رسیده که این رژیم در سردرگمی محض کشتار مردم بی دفاع غزه را ادامه داده، در افکار عمومی جهانیان منفورتر شده و مورد پیگرد و محکومیت کشورهای جهان قرار گرفته است.

هفتم اکتبر ۲۰۲۳ میلادی مصادف با ۱۵ مهر ۱۴۰۲ روز ویژه‌ای در تاریخ معاصر جهان و بالاخص در تاریخ منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید. عملیات طوفان الاقصی، این روز را بیش از هر روز دیگری در تاریخ مقاومت فلسطین علیه اشغالگری رژیم آپارتاید صهیونیستی برجسته کرده است.

با وقوع این عملیات موفق آمیز و متمایز که برای اولین بار مقاومت فلسطین را از نقطه واکنشی به کنشگری و آفند در برابر اشغالگران صهیونیستی فلسطین متبادر کرد، ارتش و دستگاه های اطلاعاتی رژیم اسراییل، عملیات نسل کشی خود را در نوار غزه آغاز کردند و همچنان به کشتار ساکنان آن ادامه می دهند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تا این لحظه به ۲۵ هزار و ۲۹۵ و شمار مجروحان نیز به ۶۳ هزار نفر افزایش یافته است.

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.