دستگیری 2 زورگیر خشن در تهران

 سرهنگ رسول بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تاریخ بیست و دوم دی‌ماه امسال خبری مبنی بر سرقت تلفن همراه و زورگیری در محله نبرد تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن ماموران کلانتری در محل حاضر شده و اقدامات خود برای رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

خبر مرتبط
صدور دستور فوری در پی زورگیری خشن از یک زن+ فیلم

در پی انتشار کلیپ سرقت طلاجات یک خانم ۵۰ ساله در شهرستان شهریار تیم ویژه ای به منظور شناسایی و دستگیری سارقین تشکیل و موضوع در دستور کار پلیس شهرستان شهریار قرار گرفت.

وی با اشاره به نتایج بررسی‌های اولیه ماموران در محل حادثه گفت: بررسی‌های ماموران حاکی از آن بود که دو زورگیر با تهدید سلاح سرد قصد داشتند تلفن همراه یکی از شهروندان را به سرقت ببرند و با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند.

بهرامی افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۳۲ نبرد سریعا به محل اعزام و متهمان را در حین سرقت تلفن همراه شهروندان مشاهده کردند. ماموران  با استفاده از شگردهای پلیسی متهمان را در محل زمینگیر و دستگیر کردند.

 سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از متهمان دستگیر شده، گفت: ماموران در جریان بازرسی از متهمان یک قبضه سلاح سرد و دو دستگاه تلفن همراه سرقتی را کشف و ضبط کردند. همچنین متهمان برای انجام بازجویی به مقر انتظامی منتقل شدند که درجریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه و زورگیری اعتراف کردند. برای افراد دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و تحقیقات تکمیلی در این حوزه ادامه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.