خانواده کشته شدگان اسرائیلی علیه ارتش برخاستند

 اعضای این خانواده‌ها از شهرک «بئیری» خواستار انجام تحقیقات فوری درخصوص استفاده ارتش رژیم صهیونیستی از تانک در جریان حمله حماس در این شهرک شدند.

براساس گزارش روسیا الیوم، «عومری شیفرونی» یکی از ساکنان شهرک بئیری در جریان گفت‌وگو با رادیو «مکان» گفت، چند اسرائیلی در آن روز کشته‌ شدند که آشوب و تنش در این مکان حاکم شد و درگیری‌هایی میان نیروهای ارتش و نیروهای فلسطینی رخ داد.

وی افزود: تصمیم فرمانده میدانی در آن روز شلیک گلوله تانک به سمت خانه‌ای بود که اسرا داخل آن حضور داشتند و این تصمیم مایه تعجب است و باید تا زمانی که شواهد و ادله‌ها از بین نرفته‌اند، تحقیقات آغاز شود.

در همین راستا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز تصریح کرد که تحقیقات فراگیر و عمیقی در این زمینه آغاز خواهد شد و تا زمانی که وضعیت میدانی این اجازه را بدهد نتایج آن اعلام خواهد شد.

پیشتر شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی از مشارکت تانک‌ها در هدف قرار دادن منازل شهرک‌نشینان در شهرک «بئیری» در روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ خبر داده بود.

ماه نوامبر روزنامه هاآرتص گزارشی را به نقل از پلیس منتشر و نوشت یک بالگرد اسرائیلی هفتم اکتبر فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها را در شهرک رعیم در غلاف غزه هدف قرار داده بود.

از هفتم اکتبر ارتش رژیم صهیونیستی جنگ ویرانگری را علیه غزه آغاز کرد که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها هزار فلسطینی منجر شده است که بیشتر آنها زن و کودک هستند.

این جنگ همچنین به ویرانی گسترده در زیرساخت و فاجعه انسانی بی‌سابقه در غزه منجر شده است.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.