تغییر وضعیت سردار آزمون در باشگاه رم/ مهاجم ایرانی ماندنی شد؟

به گزارش اقتصادنیوز، شاید در نخستین روزهای انتقال سردار آزمون به این باشگاه ایتالیایی، بسیاری بر تصمیم اشتباه آزمون در انتخاب این تیم تاکید داشتند، موضوعی که با نیمکت نشینی طولانی مدت او و اظهارنظر منفی ژوزه مورینیو درباره آزمون تا حدود زیادی درست از آب درآمد.

اما صبر زیاد این مهاجم توانمند فوتبال کشورمان و درخشش در لحظات حساس که پیروزی را برای رم به همراه داشت، باعث شد تا خیلی زود در دل هواداران زردوقرمزها برای خود جا باز کند و به محبوبیت نسبی دست یابد.

درخشش آزمون در هر زمان که برای رم به میدان رفت عاملی شد تا مورینیو هم نظرش را نسبت به این بازیکن تغییر دهد و از او به نیکی یاد کند.

خبر مرتبط
حضور سردار آزمون در جام ملت‌های آسیا قطعی شد

بخش رسانه‌ای تیم ملی فهرست نهایی این تیم برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد.

آزمون که این روزها اخباری درباره عدم حضورش در ترکیب تیم ملی فوتبال برای حضور در جام ملت های آسیا به دلیل قرارداد با باشگاه رم حسابی پربازدید شده بود، حالا قرار است روزهای بهتری را در این باشگاه سپری کند.

طبق آنچه برخی از رسانه های ایتالیایی به تازگی اعلام کرده اند، باشگاه رم از عملکرد ستاره ایرانی خود رضایت دارد و همین امر هم باعث شده تا به فکر تمدید قرارداد قرضی او باشند.

کوریره دلو اسپورت خبر داده است که آزمون در برنامه‌های بلندمدت رم جای دارد و تنها مشکل احتمالی برای تحقق این اتفاق مهم می‌تواند عدم صعود رم به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باشد. چرا که ارزش این بازیکن برای نهایی کردن قرارداد ۱۳ میلیون یورو است و در صورتی که رم نتواند سهمیه لیگ قهرمانان کسب کند، کار سختی از نظر مالی برای امضای قرارداد با او خواهد داشت.

حال باید دید دست سرنوشت تا چه اندازه با آزمون یار خواهد بود و روزهای خوب او در باشگاه ایتالیایی با انعقاد قرارداد طولانی مدت تداوم پیدا خواهد کرد یا خیر؟

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.