وانت تویوتا رکورد شکست/تویوتا تاندرا SR۵ نابود نمی‌شود؟

این بار، او محدودیت‌های طول عمر تویوتا تاندرا SR۵ دو کابین مدل ۲۰۱۴ با موتور ۵.۷ لیتری V۸ را می خواهد نادیده بگیرد.

خبر مرتبط
پازل دولت در خودروسازی

در شرایطی حضور دولت در خودروسازی ایران به چالش اصلی این صنعت تبدیل شده است که تجربه کشوری همچون چین از تبدیل این چالش به فرصت با تفکیک مالکیت و مدیریت حکایت دارد. مسیر موفقیت خودروسازی چین ترکیب جذابی از هدایت دولتی، نوآوری و تخصص مدیران و همچنین شرکای خارجی است. این در شرایطی است که در خودروسازی ایران، تمام پازل‌ها از جمله مالکیت و مدیریت توسط دولت پر شده است.

شپرد اعلام کرده کیلومتر شمار توندرا ۲۰۱۴ او اخیراً از مرز یک میلیون و ۴۴۸ هزار و ۱۰۰ کیلومتر عبور کرده و او به یک چالش یک میلیون و ۶۰۰ هزار کیلومتری دیگر نزدیک شده است.

در ژوئیه ۲۰۱۶، زمانی که او از مرز یک میلیون و ۶۰۰ هزار کیلومتر عبور کرد یک Tundra SR۵ Double Cab مدل ۲۰۰۷ که یک موتور ۴.۷ لیتری V۸ دارد، در اختیار داشت. شپرد این مدل ۲۰۱۴ را که اکنون به مرز یک میلیون و ۶۰۰ هزار کیلومتر نزدیک می شود، ابتدا به عنوان جایگزینی برای توندرا ۲۰۰۷ درست قبل از رسیدن به نقطه عطف یک میلیون و ۶۰۰ هزار کیلومتر خریداری کرد.

خبر مرتبط
نگرانی‌های ایمنی در پی اولین تصادف سایبرتراک

اولین تصادف وانت برقی تسلا سایبرتراک، صدماتی را نشان می‌دهد که نگرانی‌های ایمنی را در راستای طراحی غیرمتعارف و عملکرد آن در تصادفات برانگیخته است. به گزارش آی‌ای، یک دستگاه تسلا سایبرتراک با سه سرنشین در اولین تصادف گزارش شده این خودرو در کالیفرنیا دچار حادثه شد. تصادف سایبرتراک با یک دستگاه تویوتا کرولا مدل ۲۰۰۹ که یک جوان ۱۷ساله راننده آن بود، رخ داد. خوشبختانه راننده سایبرتراک در این حادثه دچار آسیب جدی نشد. طراحی منحصربه فرد وانت برقی خودران سایبرتراک قبلا نگرانی‌های ایمنی را ایجاد کرده بود. ایلان ماسک، مدیر‌عامل تسلا، از ایمنی این خودرو دفاع کرده و گفته است که از وانت‌های دیگر ایمن‌تر است.

تویوتا که تحت تأثیر وفاداری شپرد و دستاورد یک میلیون و ۶۰۰ هزار کیلومتری او قرار گرفته بود، به این فرد پیشنهاد داد که مدل ۲۰۰۷ او را با یک مدل ۲۰۱۶ که کابین سرنشین آن محدود است جایگزین کند.

4955546

تویوتا تاندرا 2022

این شرکت حتی کامیونت ۲۰۰۷ را هنگام طراحی توندرا جدید مدل ۲۰۲۲ مورد مطالعه قرار داد. شپرد با انتخاب مدل ۲۰۱۶ به عنوان یک وسیله نقلیه شخصی، به استفاده از توندرا ۲۰۱۴ برای کارهای روزانه خود ادامه داد و در این فرآیند مسافت زیادی را پیمود. شایان ذکر است، شپرد تمام رانندگی را خودش انجام داد.

شپرد اخیراً اطلاعاتی درباره تعمیر و نگهداری کامیونت خود به اشتراک گذاشته است. او علاوه بر تعمیر و نگهداری معمول موتور، دینام را تعویض کرد و گیربکس را در پیمایش یک میلیون و ۲۵۵ هزار و ۲۰ کیلومتر سرویس کرد. با این حال، به دلیل تاخیر در تعمیرات، او تصمیم گرفت که امور را به دست بگیرد و قبل از نصب یک گیربکس جدید، ۱۲۸ هزار و ۷۲۰ کیلومتر دیگر هم طی کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.