اعتراض گسترده حامیان فلسطین در آمریکا / مسیر فرودگاه‌های نیویورک و لس‌آنجلس بسته شد

در حالی که خطوط هوایی ایالات متحده با انبوهی از سفرها در آستانه سال نوی میلادی دست و پنجه نرم می‌کنند، اعتراضات روز چهارشنبه ترافیک سنگینی ایجاد کرد.

به موجب این اعتراضات، خودروها در حومه فرودگاه بین‌المللی جان اف کندی در نیویورک متوقف شدند و برخی مسافران پیاده به راه افتادند تا از ترافیک فرار کنند. همچنین فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس هم با اعتراض مشابهی از سوی حامیان فلسطین مواجه شد. به گفته پلیس، در مجموع ۶۲ معترض در جریان این دو تجمع دستگیر شدند.

اظهارات نگران کننده پوتین درباره جنگ با اوکراین

62860384

به گزارش آسوشیتدپرس، در نیویورک، فعالان دست‌هایشان را به هم گرفتند و همچنین بنرهایی در دست داشتند که خواستار پایان دادن به جنگ رژیم صهیونیستی علیه حماس و گسترش حقوق فلسطینی‌ها می‌شد. به گفته پلیس، ۲۶ تن در این تظاهرات به علت برهم زدن نظم عمومی بازداشت شدند.

تقریبا هم‌زمان با تظاهرات نیویورک، یک معبر اصلی منتهی به فرودگاه لس‌آنجلس توسط گروهی دیگر از معترضان طرفدار فلسطین بسته شد و معترضان مخروط‌های ترافیکی، سطل‌های زباله، اسکوترها و زباله‌ها را در مسیر قرار دادند.

62860385

اداره پلیس لس‌آنجلس در بیانیه‌ای، معترضان را به هل دادن یک افسر پلیس و حمله به عابران و خودروها متهم کرد اما جزئیاتی در مورد این حوادث ارائه نداد. به گفته پلیس، ۳۶ نفر هم به اتهام شورش و حمله به پلیس بازداشت شدند.

از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی و حماس در هفتم اکتبر، اعتراضات بی‌شماری در شهرهای سراسر ایالات متحده آغاز شده است. در نیویورک، سازمان‌دهندگان طرفدار فلسطین با افزایش یافتن تعداد شهدای جنگ غزه، به طرق مختلفی واکنش نشان داده‌اند؛ از برهم زدن مراسم‌های سنتی تا خاموش کردن چراغ‌های درخت کریسمس.

 

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.