سکوت فرمانده سپاه درباره بیانیه حماس شکست + فیلم

فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تشییع پیکر شهید سید رضی موسوی، تاکید کرد که عملیات طوفان الاقصی کاملا یک عملیات فلسطینی بود و طوفان الاقصی مستقل از انتقام حاج قاسم سلیمانی است. 

فرمانده سپاه گفت: صادقانه کاری را که انجام می‌دهیم، اعلام می‌کنیم و نمی‌ترسیم.

روز گذشته و ساعاتی پس از اظهارات سردار رمضان شریف درباره عملیات طوفان الاقصی، حماس یک بیانیه صادر کرد و بر فلسطینی بودن عملیات ۷ اکتبر تاکید کرد. 

خبر مرتبط
سردار سلامی خط و نشان کشید/ از هیچ دشمنی شکست نمی‌خوریم/ اگر حرکت نکنیم سقوط خواهیم کرد

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: دشمن همه استعداد و ظرفیت خود را به کار گرفته تا رخسار و سیمای جامعه ما را از نشاط بیاندازد. یک جامعه فقیر، بیکار، عقب‌مانده و نیازمند، این تصویر دشمن از پایان سیاست‌هایش علیه ملت ایران است.

ساعتی پس از این بیانیه، سپاه نیوز در خبری نوشت: «در پی سوء برداشت‌های صورت گرفته در بخشی از سخنان سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون عملیات طوفان الاقصی در نشست خبری مربوط به اعلام برنامه‌های تشییع و خاکسپاری سردار مقاومت شهید سید رضی موسوی ، وی با اشاره به تفاوت علت و انگیزه این عملیات با دستاوردها و پیامدهای آن گفت:  همانگونه که رهبران حماس برشمرده‌اند ظلم ، جنایت و اشغالگری ۷۰ ساله ؛ توهین به مسجد الاقصی و مقدسات ؛ محاصره و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و هزاران اسیر و زندانی فلسطینی دربند صهیونیست‌ها از جمله علل و انگیزه‌های عملیات کاملاً فلسطینی طوفان الاقصی است.»

خبر مرتبط
واکنش مهم سخنگوی سپاه به بیانیه جدید حماس

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه نتایج عملیات طوفان الاقصی را بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد.

در ادامه خبر سپاهنیوز به نقل از سردار شریف آمده بود: بدون شک بخشی از پیروزی بزرگ تاریخی طوفان الاقصی مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که دستاوردهای عملیات را در زمره یکی از انتقام‌های مقاومت از ترور ناجوانمردانه شهید قدس قرار می دهد.

 

 

 
 
 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.