اسرائیل به سیم آخر زد/ همکاری با سازمان ملل را متوقف می کنیم

 وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از تمدید نکردن ویزای کارکنان سازمان ملل خبر داد و اعلام کرد که همکاری با این سازمان را متوقف می‌کند.

در شرایطی که جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان بی‌دفاع غزه در سایه سکوت سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل ادامه دارد، «الی کوهن» وزیر خارجه این رژیم، سکوت این نهادها را کافی ندانست و خواستار حمایت یکجانبه آنها از رژیم اسراییل شد.

این مقام صهیونیست طی پیامی در ایکس (توئیتر سابق)، سکوت سازمان ملل را مزورانه دانست و خواستار حمایت یکجانبه این نهاد بین المللی از جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در غزه شد.

ژنرال صهیونیست دست به اعتراف زد/ صحبت‌های ارتش را باور نکنید/ هیچ راه حلی برای تونل‌های حماس وجود ندارد

کوهن از دستور به وزارت خارجه برای تمدید نکردن ویزای یکی از کارمندان سازمان ملل و رد درخواست صدور ویزای یک کارمند دیگر این نهاد بین المللی خبر داد.

وی، اظهارات دبیرکل و کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل درباره جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را افترا عنوان کرد و گفت: ما با کسانی که به نفع دستگاه تبلیغاتی حماس حرف می زنند، کار نمی کنیم.

سازمان ملل متحد به ویژه شورای امنیت همواره در بیش از هفت دهه گذشته در سایه اعمال نفوذ واشنگتن و برخی پایتخت های اروپایی، از رژیم صهیونیستی حمایت کرده است.

آمریکا به عنوان یکی از پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل، هر قطعنامه ای را که به ضرر رژیم صهیونیستی بوده، در شورای امنیت وتو کرده و مانع از هرگونه اقدام عملی نهادهای بین المللی علیه جنایات این رژیم شده است.

آنچه اکنون باعث ناراحتی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از سازمان ملل شده، اظهارات و بیانیه های مقامات این سازمان در محکومیت لفظی جنایات این رژیم علیه زنان و کودکان غزه است که الزام آور نبوده و تاثیری در توقف این جنایات نداشته است.

آنچه اکنون می تواند اعتبار از دست رفته نهادهای بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد را به آن برگرداند اقدام عملی برای جلوگیری از تداوم جنایات ارتش اشغالگر در غزه و دیگر نقاط سرزمین های اشغالی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.