اسرائیل به دردسر افتاد/ استفاده حزب‌الله از موشک‌های خاص با قابلیت تخریب بالا

المیادین در گزارشی آورده‌است، این سامانه قابلیت اصابت دقیق و انهدام اهداف را دارد و برد موثر آن بین هشت تا ۱۰ کیلومتر است.

اعتراف اسرائیل به تلفات حملات موشکی لبنان

پایگاه اطلاع رسانی المیادین در خصوص افشای صحنه‌های عملیات مقاومت اسلامی لبنان در «بیت هیلل» طی دو روز پیش تاکید کرد که این پیامی به اشغالگران اسرائیلی در خصوص «توانایی مقاومت در جمع‌آوری اطلاعات و هدف‌گیری» بوده‌است.

خسارت سنگین حزب‌الله به یک شهرک اسرائیلی + عکس

این اطلاعات همچنین فاش کرد که حزب‌الله «ده‌ها هدف مشابه کارگاه بیت هیلل» از جمله سامانه «گنبد آهنین» در برد هشت تا ۱۰ کیلومتری دارد.

کارگاه «بیت هیلل» یک کارگاه تعمیر و نگهداری وابسته به یگان تسلیحات منطقه شمال در ارتش اشغالگر است و در زمینه تعمیر و نگهداری ماشین آلات و تجهیزات مکانیکی و مهندسی فعالیت می‌کند و مورد هدف موشک سامانه‌ای قرار گرفت که اخیرا به خدمت گرفته‌ شده‌است.

این صحنه‌ها همچنین نشان می‌دهند که خودروهای حمل و نقل اسرائیلی «زلدا» که نفربر مملو از سربازان بود، مستقیماً هدف قرار گرفت که منجر به انفجار و انهدام این دستگاه‌ شد. این ویدئو همچنین فرار سربازان اسرائیلی را در نزدیکی محل حمله نشان می‌دهد.

اطلاعات المیادین حاکی از آن است که در چند روز گذشته شاهد تشدید فعالیت‌های هوایی مشترک آمریکا و اشغالگران در سواحل لبنان تا سواحل سوریه بوده‌است.

به گفته عباس فنیش، تحلیلگر امور لبنان و سیاسی در گفت‌وگو با المیادین، این فعالیت‌ها با هدف «جمع آوری اطلاعات و ارائه آن به افسران صهیونیست» انجام می‌شوند.

به گفته فنیش، در حالی که حزب‌الله عملیاتی را برای «کور کردن حواس» اشغالگران در مرز با فلسطین اشغالی انجام داد، اسرائیلی‌ها تلاش می‌کنند به هر طریقی پس از هدف قرار گرفتن تمامی ابزارهای جمع‌آوری اطلاعات در امتداد مرز، کمبود اطلاعات خود را جبران کنند.

مقاومت اسلامی طی چند روز گذشته واکنش‌های خود را به هدف قرار دادن غیرنظامیان در روستاهای جنوب لبنان توسط اشغالگران تشدید کرد که این امر موید بی‌توجه نبودن مقاومت به دفاع از روستاها و شهرهای لبنان و برخورد متقابل با اشغالگران است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.