هشدار جدی فرمانده کل ارتش به دشمنان

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در حاشیه  آیین الحاق طرح رسول(پهپاد مجهز به موشک مجید)  در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: بعد از مدت‌ها کار، تلاش و طراحی و برنامه‌ریزی امروز شاهد یک مرحله دیگری از ارتقای توان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی هستیم . ما از مدت‌ها قبل این نیاز را احساس می‌کردیم که باید پرنده‌ای داشته باشیم که همه قطعات آن در درون توسط دانشمندان داخلی کشور ساخته شود و با قیمتی بسیار ارزان بتواند ماموریت های ما را انجام دهد که این کار به سرانجام رسید و اولین بار در رزمایش پهپادی ارتش که حدوداً دو ماه پیش انجام شد با موفق عملیاتی خود  را پشت سر گذاشت.

وی افزود: حدود یک ماه پیش بخشی از این پرنده‌های تازه ساخته شده و مسلح شده به نیروی پدافند هوایی ارتش ملحق شدند و امروز مرحله دوم الحاق پهپادهای کرار مسلح به موشک هوا به هوای مجید که نمونه‌های آن را امروز  در دانشگاه پدافند به عنوان نماینده  مشاهده می کنید.

سرلشکر موسوی با بیان این‌که «کرار توان قابل ملاحظه‌ای را به نیروی پدافند هوایی ارتش اضافه خواهد کرد» گفت: همان طور که قبلاً هم گفتم، دشمن باید در راهبردها و راهکنش‌های نبردهای هوا به هوای خود به خصوص در بعد هواپیماهای بدون سرنشین تجدید نظر قطعی کنند. نیروی پدافند هوایی ارتش امروز در این عرصه دست بالا را در نبردهای هوایی خواهد داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.