فرمانده کل ارتش: جنگ غزه نشان داد آمریکا همان آمریکای هیروشیما، فلوجه و افغانستان است

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در همایش بزرگداشت سالروز حماسه شکست حصر سوسنگرد که در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد با اشاره به تحولات سرزمین‌های اشغالی، طی سخنانی اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی یک عملیات بسیار پیچیده و بی سابقه است که برای رژیم صهیونیستی غیر قابل ترمیم است و نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با صهیونیست‌ها و آغاز مسیر جدید برای آزاد سازی فلسطین است.

وی ادامه داد: روی دیگر عملیات طوفان الاقصی رسوایی و رو سیاهی مدعیان دروغین حقوق بشر و سکوت کنندگان در برابر این جنایات است. در این حوادث یک بار دیگر ماهیت دروغین آمریکا مشخص شد و نشان داد آمریکا همان آمریکا هیروشیما، فلوجه و افغانستان است اما وقیح‌تر و با تجربه تر که این حوادث چهره واقعی آمریکا را روشن کرد و بی خاصیتی مجامع بین المللی را برای همه روشن کرد و معلوم شد یک ملت برای دفاع از خود باید به خودش متکی باشد و روی پای خود بایستد.

پیشنهاد نظامی سردار معروف سپاه به روس ها 

امیر موسوی با اشاره به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی در غزه گفت: این رفتار دیوانه وار و وحشیانه نشان دهنده آن است که این رژیم هیچ آینده روشنی برای خود متصور نیست و از این رو توجه‌ای به تصویری که از خود در اذهان عمومی جهان نشان می‌دهند ندارد.

فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از سخنان خود به بحث عملیات شکست حصر سوسنگرد اشاره کرد و گفت: این عملیات یک کار بهنگام بود که در یک کار مشترک تابلویی از وحدت و همدلی و برای خدا کار کردن را نشان داد که همه بدون توجه به مسائل دنیوی وارد عرصه شده و این نتیجه ماندنی و تاریخی را رغم زدند.
وی ادامه داد: شاید عملیات شکست حصر سوسنگرد از لحاظ بزرگی به اندازه بسیاری از عملیات‌ها نباشد اما جلوی از موفقیت و کار مشترک نیروهای مدافع بود که در یک کار مشترک حماسه‌ای تاریخی را ایجاد کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.