سردار سلامی: دوران آرامش اسراییل تمام شد/ زمان برای فروپاشی به ۴۸ ساعت رسیده است

سرلشگر حسین سلامی در همایش «نمایش اقتدار بسیج» که در ورزشگاه شهید بابایی قزوین برگزار شد با بیان اینکه بسیج عظیم‌ترین نیروی دفاعی پایان ناپذیر عالم است، اظهار کرد: همه نیروهای مسلح جهان در قدرتمندترین شکل آن محدود هستند و ابعاد محدودی دارند اما در جهان یک نیروی عظیم دفاعی وجود دارد که همانند رودخانه خروشان، یک حقیقت جاری روی زمین است.

وی افزود: بسیج نیروی پایان ناپذیر، نفوذ ناپذیر، شکست ناپذیر و کرنش ناپذیری است که می‌تواند بر هر نیروی مسلحی از دشمن با هر اندازه و استعداد و هرچه پیشرفته از نظر تجهیزات پیروز شود

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه بسیج و درخشش این نیروی الهی را در دوران دفاع مقدس دیدیم، ادامه داد: این نیروی الهی بر فاتحان جنگ‌های جهانی اول و دوم پیروز شد و توانست آرایش به هم پیوسته‌ای از قدرت‌های تاریخ جهان را ناکام و افسرده کند.

گفتگوی مهم مقامات نظامی ایران و عربستان/ ایران اعلام آمادگی کرد

وی اضافه کرد: ایران عزیز در دوران دفاع مقدس میدان تمرکز همه دشمنان شده بود اما این جوانان پرشور که پیشانی بندهای جهاد را بسته بودند توانستند با به صحنه آوردن ایمان حقیقی دشمنان را ناکام کنند.

سلامی بیان کرد: بسیج اهل تفکر است و جان خود را فدا می‌کند تا جان یک ملت در امن و امان باشد و پرچم این کشور در جهان سرافراز بماند.

وی با بیان اینکه هرگز اجازه نمی‌دهند پرچم انقلاب بر زمین بیفتد و بیگانه برای سرنوشت این ملت تصمیم بگیرد، اضافه کرد: بسیج صادق الوعد است و به وعده‌های خود برای ملت ایران عمل می‌کنند.

بسیج یک موهبت عظیم الهی است

فرمانده سپاه پاسداران تاکید کرد: بسیج در حقیقت یک موهبت عظیم الهی و میدانی برای جوانان متعهد و با دغدغه برای پیشرفت کشور است.

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به تشییع شهدای مدافع حرم عنوان کرد: شهیدانی که امروز در حال تشییع هستند شهیدانی هستند که اجازه ندادند عزت مسلمین در همسایگی اروپا خدشه دار شود.

وی اضافه کرد: این شهیدان دل از خانه و کاشانه و آرزوهای بزرگ خویش کشیدند و به شرق مدیترانه در شامات رفته و در کنار فرمانده رویایی و آسمانی و اسطوره بزرگ تاریخ اسلام و ایران شهید سلیمانی و مردمان سوریه ایستادند.

سلامی با بیان اینکه ایران محور یک جبهه عظیم مقاومت در برابر سلطه طلبی استکبار شد، تاکید کرد: اگر مستکبران تا قبل از این دهه‌های اخیر در بلاد اسلام پا گذاشته و آنجا را اشغال می‌کردند و سرمایه‌های مادی و هویت فرهنگی مسلمانان را به غارت می‌بردند و مسلمانان را از هویت دینی خود تهی می‌کردند و همه جا به عنوان ارتش‌ها و سیاستمدارانی سلطه‌گر اقتدار نشان می‌دادند جوانان بسیجی کاری کردند که این پیشانی بندهای جهاد از جبین مسلمانان و بسیجیان ایرانی به پیشانی جوانان در بلاد اسلامی گسترش یابد.

وی گفت: جهاد و شهادت طلبی احیا و سکه رایج رؤیای جوانان شد و به میدان آمدند و با حضور آنها مستکبران گریخته و جبهه وسیع شد و هزینه‌ها را برای آنها بالا بردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: آنها امروز دیده اند که بسیج نه فقط در سرزمین ایران بلکه در تمام سرزمین‌های اسلامی روییده است و سرزمین‌های اسلامی سرشار از روح بسیج است.

وی بیان کرد: نهضت فلسطین تا قبل از انقلاب اسلامی به خاموشی گراییده بود اما وقتی بسیج فرهنگ خویش را به غزه و کرانه باختری و لبنان منتقل کرد علی رغم اینکه این سرزمین‌ها در محاصره کامل رژیم صهیونیستی بود در حرکتی معجزه‌آسا مجهز به سلاح‌های مختلف شدند.

هیچکس باور نمی‌کرد نظام اسراییل به فروپاشی نزدیک شود

سلامی اضافه کرد: امروز غزه اگرچه در جغرافیا و هندسه کوچک است اما از نظر سیاسی، اجتماعی و روانی همه دنیا را اشغال کرده و بعد جهانی گرفته و دیگر یک باریکه ۴۰۰ کیلومتر مربعی نیست و سرزمینی به وسعت قلب‌های همه انسان‌های جهان است.

وی با بیان اینکه بسیج راه خود را هموار کرده و بر قلب‌های عالم نفوذ کرده است، گفت: طوفان الاقصی را باید تجلی ظهور فرهنگ، تفکر، ایمان و روحیه بسیج بدانیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: این عملیات طوفانی چهره واقعی نفرت‌انگیز و ضعف‌های ناشناخته و پنهان آمریکا و اسراییل و بخشی از کشورهای اروپایی را نشان داد.

وی با بیان اینکه ۷۵ سال است که بر مردم فلسطین آتش می‌بارد و ملت این کشور را آواره کردند، گفت: سالهاست انگلیس و آمریکا یک ارتش و سیستم امنیتی بزرگ را در رژیم صهیونیستی ایجاد کرده بودند تا به واسطه آن مردمانی که در خانه‌های غصب شده فلسطین ساکن شده اند آرامش داشته باشند.

سلامی اظهار کرد: هیچکس باور نمی‌کرد که این ارتش و نظام امنیتی اسراییل به سقوط و فروپاشی نزدیک باشد و تنها در ذهن مبارک امام (ره) و مقام معظم رهبری فروپاشی این رژیم امری ممکن و زودرس تلقی می‌شد.

وی افزود: وقتی رهبر ما از سقوط و فروپاشی این رژیم در عرض ۲۵ سال سخن گفت شاید خیلی‌ها در ذهن خود به این واقعیت باور نداشتند و فکر می‌کردند این رژیم شکست ناپذیر است اما بزرگترین ضربه طوفان الاقصی این بود که در قلب ساکنان سرزمین‌های اشغالی و سردمداران سلطه این واقعیت را نشاند که فروپاشی رژیم صهیونیستی بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: امروز تلاویو محل تقاطع سلاح‌هایی است که کاملاً در شکل انبوه در خدمت حزب الله، کرانه و در غزه است.

زمان برای نابودی اسراییل به ۴۸ ساعت رسیده است

وی تاکید کرد: زمان برای فروپاشی این رژیم جعلی از صحنه سیاسی عالم به ۴۸ ساعت رسیده است و کافی است که موتور محرکه فلسطینی‌ها مثل طوفان الاقصی یک بار دیگر به کار بیفتد.

سلامی ادامه داد: دوران آرامش برای اسراییل تمام شده و یک اضطراب دائمی و کابوس یک حمله همیشگی آنها را در عذابی دردناک قرار داده است و آشفتگی سیاسی و ناامنی چیزی است که دقیقاً به رژیم صهیونیستی و مقامات امریکایی منتقل شده است.

وی با بیان اینکه که چشم اندازی برای نجات رژیم صهیونیستی وجود ندارد، گفت: مقامات اسراییل باید جدول زمانی ممات و نابودی خود را ترسیم کنند.

فرمانده سپاه پاسداران اظهار کرد: آنها برای فرار از این شکست یک راهبرد بزرگ را انتخاب کرده اند که هرگز نه تنها به پیروزی منجر نمی‌شود بلکه تنها نتیجه آن جنایت است.

وی افزود: جنایت اسراییل نشان داد عقل سیاسی و استراتژیک نزد مقامات اسراییل و آمریکا وجود ندارد و آنها به اشتباهات خود می‌بازند چون نمی‌توانند صحنه‌ها را آنطور که هست درست دیده و درست طراحی کنند.

سلامی بیان کرد: آنها با یک اشتباه فاحش تاکتیکی و عملیاتی موانع را برای نابودی تانک‌های خود برداشتند و در حالی که دسترسی به این تانک‌ها برای جوانان فلسطینی سخت بود خود را در معرض تهاجم فلسطین قرار دادند.

بیش از ۳۰۰ تانک اسراییل نابود شده است

وی تاکید کرد: دشمن ۱۶۰۰ تانک و نفر خود را به میدان آورد اما از اطلات دقیق میدانی، تصاویر ماهواره‌ای و همچنین شنودها مشخص شده است که ۳۰۰ تانک آنها نابود شده و ۱۰۰ کشته برجا گذاشته اند اما اخبار این تلفات را منتشر نمی‌کنند و با یک سانسور خبری روبرو هستیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه وضع بسیار وخیم‌تر از آن چیزی است که ما آرزو می‌کنیم، خاطرنشان کرد: نیروی مسلحی که در مرحله پیروزی است هرگز تن به آتش بس نمی‌دهد بلکه نیرویی تن به آتش بس می‌دهد که در معرض شکست و آسیب تصاعدی روز افزون باشد و این شرایطی است که در جبهه اسراییل می‌بینیم.

وی با تاکید بر اینکه فلسطینی‌ها توانستند اولین مرحله از یک پیروزی بزرگ را به دست بیاورند، تصریح کرد: امروز آمریکا نیز نمی‌تواند فشار جبهه مقاومت را بر روی نیروهای گسترش یافته اش در منطقه تحمل کند و محبور شده اتش بس را بپذیرید.

سلامی ادامه داد: امروز ارتش اسراییل یک ارتش خسته است و ۴۵ شبانه روز سربازان او بیدار مانده و در سه جبهه شمال، کرانه و غزه درگیر هستند و ۲ هزار سرباز اسرائیلی فرار کرده و ارتش تمایلی به ادامه جنگ ندارد.

وی بیان کرد: امروز هزینه جنگ در اسراییل ۳۰۰ میلیون دلار در روز است و از هر سه شغل یک شغل از دست رفته است و این شرایط برای اسراییل قابل تحمل نیست.

فرمانده سپاه پاسداران عنوان کرد: مردمان غزه و فلسطین مردمانی استثنایی هستند و معجزات قرآن را روی زمین به نمایش گذاشته اند.

سلامی تاکید کرد: یک گروه کم مسلح مسلمان در یک باریکه محاصره شده از همه جهات توانسته سیاست بزرگترین امپراطوری تاریخ بشر را در سرزمین خود دفن کند و این به معنای عظمت اسلام و صدور یک انقلاب بزرگ است.

وی در پایان یادآور شد: آنچه در فلسطین می کذرد برای فلسطینی‌ها پذیرفتنی است و ۷۵ سال است این شرایط را تحمل کرده اند اما آنچه برای اسراییل می‌گذرد بحرانی و غیرقابل تحمل است و برای جبران این شکست هرچه در توان دارند به میدان آورده اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.