شب سخت برای نتانیاهو/ خانواده اسیر اسرائیلی به درخواست دیدار نتانیاهو پاسخ منفی داد

رسانه‌های صهیونیستی چهارشنبه شب گزارش دادند، خانواده یکی از اسرای اسرائیلی که طی مبادله اسرا از غزه آزاد شده، به درخواست بنیامین نتانیاهو برای دیدار با آن‌ها پاسخ منفی داده‌ است.

خبرگزاری شهاب فلسطین، گزارش داد، کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد، خانواده «آلما آبراهام» که پس از آزادی از غزه در بیمارستان سوروکا بستری شد، درخواست نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای ملاقات با آنها را رد کرد.

حماس: برای هر احتمالی پس از پایان آتش‌بس آماده‌ایم

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، (رژیم) اسرائیل باید از میانجی‌ها بخواهد که از استقبال مردمی که هر شب توسط حماس ترتیب داده می‌شود و اسرای اسرائیلی به صلیب سرخ تحویل داده می‌شوند، جلوگیری کنند.

آتش بس موقت ساعت ۷ صبح امروز پنجشنبه به وقت محلی پایان خواهد یافت و تلاش‌های دیپلماتیک برای تمدید این آتش بس ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.