حمله رهبر «حزب خوب» ترکیه به نتانیاهو/ او هیتلر قرن ۲۱ است

رهبر «حزب خوب» ترکیه در پی حمله شدید رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی شهر غزه که طی آن صدها تن از آوارگان فلسطینی به شهادت رسیدند، به شدت از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و او را هیتلر قرن ۲۱ خواند.

به گزارش روزنامه عربی۲۱، مرال آکشنر، رهبر حزب خوب ترکیه در سخنرانی که در پارلمان این کشور داشت، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را هیتلر جدید قرن ۲۱ خواند و گفت: از الآن به بعد دیگر نمی‌توان چیزی درباره نتانیاهوی قاتل گفت.

آکشنر اظهار کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل تلاش کرد از جنایت خود شانه‌ خالی کند، ابتدا گفت این حماس بوده که بیمارستان را بمباران کرده و زمانی که هیچ کسی این دروغ را باور نکرد، گفت موشکی که جنبش جهاد اسلامی شلیک کرد، از مسیر خود خارج شد، دیگر چیزی برای گفتن در مورد نتانیاهوی قاتل باقی نمانده است.

هشدار قاطع مقام بلندپایه سپاه به اسرائیل: شوک بزرگ دیگری در راه است

رهبر حزب خوب ترکیه  در ادامه گفت: او هیتلر جدید قرن ۲۱ است و باید فورا محاکمه شود و هر کشور و چهره‌ای که مدعی دفاع از ارزش‌های انسانی است، باید در برابر این وحشی‌گری موضعگیری کند.

او افزود: از تمام جهان می‌خواهم، زمان فرو کردن سرها در شن گذشته، اکنون تلاش‌ها برای شکایت از طریق مقررات دموکراتی که شامل حال فلسطینی‌ها نمی‌شود، به پایان رسیدند.

آکشنر در ادامه گفت: زمان دورویی در توجیه تروریسم این روزها از جمله کشتار جمعی روز گذشته به سر آمده و اکنون زمان آن رسیده که این روند متوقف شود،‌ در واقع آنچه رخ داد، آزمونی برای افکار عمومی جهان بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.