دستگیری زن کلاهبردار با 500 شاکی در تهران!

 رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان تحت عنوان برنده شدن در قرعه کشی میلیاردی موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تحقیقات شبانه روزی را آغاز کرده و پی بردند که یک زن جوان با شیوه برنده شدن جایزه میلیاردی در قرعه‌کشی دست به اعمال مجرمانه زده و اقدام به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی از ۵۰۰ شهروند کرده است.

دستگیری کلاهبرداری که ۳۰ دانشجو را سرکار گذاشت

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین و روش‌های علمی هویت متهم را شناسایی کرده و در ادامه با اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه وی را در میدان شوش تهران ردیابی کردند.

سردار کارآگاه گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم متهم را دستگیر و برای تحقیقات به اداره چهاردهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت، گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد برنده شدن در قرعه‌کشی میلیاردی از ۵۰۰ فرد در نقاط مختلف تهران اعتراف کرد.

سردار کارآگاه گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.