فلسطین برای اسرائیل خط و نشان کشید

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز بعد از اجرایی شدن آتش بس در نوار غزه با تأکید بر اینکه افسران و نظامیان اسیر رژیم اسرائیل بدون آزادی اسیران فلسطینی آزاد نخواهد شد، اعلام کرد: اگر تلفات رژیم صهیونسیتی در میدان نبرد نبود، این رژیم به قرارداد آتش بس و مبادله اسیران تن نمی داد.

النخاله افزود: اهداف دشمن مبنی بر پایان دادن به مقاومت و درهم شکستن آن همچنان پابرجاست. لذا باید به نبرد برای خنثی کردن آنها ادامه دهیم. دشمن صهیونیستی به تجاوزگری خود ادامه خواهد داد که حشیانه تر خواهد بود.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: سایر اسرای رژیم صهیونیستی اعم از افسران و نظامیان، جز در صورت آزادی بقیه اسرای فلسطینی آزاد نخواهند شد و این امر به پایان یافتن تجاوز رژیم اسرائیل [به غزه] بستگی دارد.

نتانیاهو به التماس افتاد

زیاد النخاله تأکید کرد: اگر تلفات رژیم صهیونسیتی در میدان نبرد نبود، این رژیم به قرارداد آتش بس و مبادله اسیران تن نمی داد و در آینده دشمن را مجبور به عملیات تبادل اسرای بزرگتری خواهیم کرد که در آن کلیه اسرای فلسطینی آزاد شوند.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با تقدیر از حزب الله لبنان به خاطر مشارکت در نبرد با دشمن صهیونیستی و همچنین نیروهای مقاومت در عراق، سوریه و یمن گفت: برادرانمان در حزب الله در رویارویی با دشمن از جنوب لبنان مشارکت کردند و خسارت های سنگینی به آن وارد و شهرک نشینانش را مجبور به فرار از شهرک هایشان کردند.

هشدار اسرائیل به مردم غزه در اولین ساعات آتش‌بس

زیاد نخاله خاطرنشان کرد: اهداف اعلام شده توسط دشمن یعنی پایان دادن و درهم شکستن مقاومت، همچنان به قوت خودشان باقی هستند. به همین دلی باید به مبارزه برای درهم شکستن دشمن و نقش بر آب کردن اهدافش تلاش کنیم.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در پایان گفت: دشمن با خونریزی بیشتری به جنایات تجاوزگری اش ادامه خواهد داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.