امام جمعه تهران: صهیونیست‌ها در همه صحنه‌ها کم آوردند/ صدای استخوان‌های آمریکا شنیده شد

کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران، صبح امروز در خطبه های نماز جمعه، با اشاره به آیه 64 سوره نسا، اظهار داشت:مومن همواره با سلاح تقوا از آسیب‌های شیاطین مصون و محفوظ است. شیاطین که دشمن شما و مقصد شما هستند، می‌خواهند شما را از رفتن به سوی کمال، رشد و ترقی، عزت، معنویت و علم و دانش و اقتدار بازدارند.از این جهت نیاز مبرم دارید که برای راه، توشه تدارک ببینید و با قافله دل همراه شوید.

وی افزود: کسانی که غارتگر ثروت ها هستند و صاحبان زر و زورند را نعمت نبینید و گاهی همین‌ها، بلای زرداران و زورداران است و در آخرت در قعر جهنم قرار می‌گیرند، اما آن نعمتی که دنیا و آخرت شما به نور آن نعمت دارای رونق خواهد شد، نعمت ولایت است.

علم الهدی: به زودی بسیج کره زمین را فرا می گیرد

خطیب نماز جمعه تهران، گفت:  ما مسافریم و مقصدمان خداست، لذا باید راه رسیدن به خدا را شناسایی کنیم و همراه راه را پیدا کنیم. در عین حال باید توشه راه را بیابیم، زیرا در این راه خطرات و آسیب‌هایی وجود دارد که در این مسیر، راهرو را تهدید می‌کند و باید آنها را شناسایی کنیم.

صدیقی با اشاره به حوادث غزه، تصریح کرد: غزه در این مدت 48 روز صحنه مقاومت، ایستادگی، دلاوری و بروز ظهور ایمان به خدا و وعده خدا و همه ارزش های دینی بود و مکتب جهاد و از خودگذشتی که از ایران شروع شد و مرزها را درنوردید و امروز یک جبهه ای با عنوان جبهه مقاومت تشکیل شد که نسیم آن امروز همه ملت ها را در برگرفته است.امروز طوفان الاقصی آرمان انقلاب اسلامی است.

صدیقی افزود: در 44 سال اخیر انتفاضه مردم فلسطین موضع دفاعی داشت اما این بار، موضع تهاجمی به خود گرفت؛ مردم تربیت‌شده در مکتب ایمان و جهاد و استقامت، در یک نیم روز، صهیونیست‌ها را ضربه فنی کردند.

وی گفت: حضور فیزیکی سران بی عقل و بی شعور و بی رحم و بی شرافت کشورهای غربی و در راس‌شان، رئیس جمهور حواس پرت آمریکا [در اراضی اشغالی] و پس از آن، حمایت صدراعظم آلمان و نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور فرانسه، نشان داد که نه تنها رژیم صهیونیستی، خانه عنکبوت است بلکه همه قدرت‌ها، آدم برفی هستند که اگر در برابر آن ها، انسان به قدرت خدا توکل کند، بی محتوا  و پوچ‌بودن‌شان به دنیا نشان داده خواهد شد.  

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: حماس با اتکا به ایمان و صلابت، کمر اسرائیل را شکاند و صدای استخوان‌های آمریکا شنیده شد؛ در این حمله شجاعانه و بی سابقه، نشان داده شد که اگر مقاومت موضع تهاجمی بگیرد، دست بالاتر را خواهد داشت. صهیونیست‌ها می‌خواستند حماس را نابود کنند اما در همه صحنه‌ها، کم آوردند.

صدیقی با اشاره به ددمنشی صهیونیست‌ها در کشتار زنان و کودکان و حمله به مراکز درمانی گفت: کشتن این همه کودک، احساسات جهانی را بیدار کرد و حتی مردم آمریکا مقابل کاخ سفید از مقاومت حمایت کردند؛ حضور مردم در خیابان های لندن و فرانسه نشان داد که بند را آب برده و نابودی اسرائیل نزدیک است و ان شا الله افول آمریکا را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به شکاف در درون صهیونیست‌ها و ناکارآمدی نتانیاهو در حل مشکلات گفت: صهیونیست ها تحمیل پذیرش آتش بس، پس از مدتی جنایت و کشتار کودکان و زنان و بیماران را بسیار تلخ می‌بینند. حملات جریان مقاومت در عراق و یمن و لبنان نشان میدهد که زیر آتش سنگین مقاومت، کمر صهیونیست‌ها شکسته است.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به آوارگی صهیونیست ها پس از نابودی اسرائیل گفت: صهیونیست های بدبخت کجا می‌توانند بروند؟ به هر کشوری بروند، محل امنی زیر این آسمان نخواهند داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.