اختلاف بهرام رادان با آموزش و پرورش بالا گرفت/ ماجرا چیست؟

بهرام رادان تهیه کننده مستند سینمایی «کاپیتان من» که عصر پنجشنبه گذشته در بیست و چهارمین دوره اهدای جوایز ترویج علم ایران برای تهیه مستند «کاپیتان من» مورد تقدیر ویژه قرار گرفت، با انتقاد از عملکرد وزارت آموزش پرورش، اعلام کرد که این مستند توسط وزارت آموزش و پرورش مجاز تشخیص داده نشده است.

بهرام رادان پس از دریافت تقدیرنامه ویژه ترویج علم ایران در سال ۱۴۰۲ از مسیر پرفراز و نشیب برای ساخت این مستند گفت و به مخاطبان هدف این مستند که عمدتا نوجوانان هستند اشاره کرد.

رادان همچنین اضافه کرد: «طی مکاتبه با آموزش و پرورش در خصوص  اکران این فیلم برای دانش‌آموزان این پاسخ را دریافت کرده‌ایم که از دید شورای مربوطه مستند «کاپیتان من» شاخص‌های لازم برای تایید را ندارد!»

1529747_884

 رادان در پایان با اظهار تعجب از این رفتار آموزش و پرورش به حضور بهترین متخصصین علوم‌شناختی و مغز در این فیلم اشاره کرد و تاکید کرد این مستند علمی با نظارت معتبرترین نهادهای علمی کشور ساخته شد.

مهدی طارمی ژانویه ۲۰۲۴ ازدواج می‌کند!

مستند سینمایی «کاپیتان من» به کارگردانی سیاوش صفاریان‌پور از مردادماه در سینماهای گروه هنروتجربه در سراسر ایران اکران شده و در حال حاضر پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم این گروه از سال ۱۳۹۸ است. این مستند از طریق اپلیکیشن روبیکا نیز در دسترس عموم قرار گرفته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.