توجیه عجیب اسرائیل برای حمله به بیمارستان های غزه

الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با رادیو ۱۰۳FM گفت، این رژیم محدودیت زمانی برای خود متصور نیست و به عملیات نظامی در نوار غزه ادامه خواهد داد، حتی اگر هفته‌ها یا ماه‌ها طول بکشد و عملیات تا رسیدن به دو هدف یعنی از بین بردن حماس و بازگرداندن همه اسرای صهیونیست ادامه خواهد یافت.

وی در تلاش برای توجیه حمله بامداد امروز (چهارشنبه) به بیمارستان الشفا غزه نیز مدعی شد، هدف از عملیات‌های ارتش رژیم صهیونیستی در ساختمان بیمارستان الشفا در نوار غزه، تخریب تونل‌های حماس و یافتن اسرای صهیونیست در نوار غزه بود.

وضعیت فاجعه‌بار در بیمارستان غزه/ بوی اجساد همه جا را فرا گرفت

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه ارتش این رژیم هم‌اکنون در مجاورت بیمارستان الشفا حضور دارد، مدعی شد: پس از دریافت اطلاعات شناسایی وارد بیمارستان شدیم و اسرائیل طبق قوانین بین‌المللی عمل می‌کند!

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) به محوطه مجتمع پزشکی الشفا در غرب شهر غزه یورش بردند.

در همین راستا، «اشرف القدره»، سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که نظامیان صهیونیستی با ورود به بیمارستان الشفا در غزه زیرزمین این بیمارستان را بازرسی کردند. ارتباط بیمارستان الشفا در غزه با جهان خارج قطع شده‌ و نیروهای اشغالگر در آن مستقر هستند.

حملات شدید رژیم صهیونیستی در چهلمین روز تجاوز به نوار غزه ادامه دارد. ارتش این رژیم که در میدان نبرد با رزمندگان مقاومت شکست سنگینی را متحمل شده‌، محاصره بیمارستان‌ها را تشدید کرده تا فلسطینی‌ها را وادار به تسلیم کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.