تظاهرات صهیونیست ها مقابل کنست/ زودتر جنگ را متوقف کنید!

خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه روبروی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) تظاهرات کرده و خواستار آزادی فوری فرزندان خود شدند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم خواستند تا هر چه زودتر جنگ را متوقف و برای تبادل اسرا اقدام کند.

چند روز پیش، خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه در بیانیه‌ای اعلام کردند که در دیدار با نتانیاهو خواستار بازگرداندن فرزندانشان قبل از هرگونه حمله زمینی به غزه شدند.

در این بیانیه آمده که خانواده‌های اسرا به نتانیاهو گفتند قرارداد مبادله اسرا مورد تأیید بسیاری از «اسرائیلی‌ها» است و امیدوارند زودتر محقق شود.

استقبال عجیب وزیرخارجه ترکیه از بلینکن جنجالی شد!+فیلم

نتانیاهو هفته پیش در نشست خبری مشترک با یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: با خانواده‌های اسرا دیدار کردم و به آن‌ها گفتم از هیچ تلاشی برای بازگرداندن آن‌ها فروگذار نمی‌کنیم.

از طرفی نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد که تنها زمانی با آتش بس موافقت خواهد کرد که همه اسرای «اسرائیلی» در غزه آزاد شوند.

خبرگزاری اسپوتنیک نوشت، نتانیاهو می‌گوید عملیات ارتش این رژیم «تا زمان پیروزی» ادامه خواهد داشت.

درگیری‌ها در غزه در پی عملیات غافلگیرانه و گسترده «طوفان الاقصی» توسط حماس علیه مواضع رژیم صهیونیستی در ۷ اکتبر (۱۵مهر) آغاز شد.

به گفته مقاومت فلسطین، این حمله در پی تعدی به حریم مسجدالاقصی و خشونت فزاینده شهرک‌نشینان صهیونیست علیه مردم فلسطین انجام گرفت.

رژیم صهیونیستی در این درگیری با بمباران ساختمان‌های غیرنظامی، مسجد، دانشگاه، کلیسا، بیمارستان و ساختمان‌های مسکونی، همچنین با استفاده از تسلیحات ممنوعه، از جمله بمب‌هایی که در آن فسفر سفید به کار رفته، مرتکب جنایات جنگی متعددی شده است.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.