فرسودگی آمریکا و اروپا از جنگ اوکراین

 اسپوتنیک گزارش داد، اظهارات دیمیتری، پسکوف سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به گزارش روز شنبه شبکه خبری ان.بی.سی است که اعلام کرد، مقام‌های اروپایی و آمریکا درباره توانمندی اوکراین در شکست بن بست در صحنه نبرد با روسیه تردید دارند و به اوکراین تاکید می‌کنند تا مذاکرات صلح را مدنظر قرار دهد.

پسکوف گفت: هم در آمریکا و هم در اروپا یک خستگی و فرسودگی رو به رشد درباره مساله اوکراین وجود دارد. منظورم این است که کمک‌های مالی به اوکراین به همراه ارسال کمک‌های تسلیحاتی و مهمات به این کشور مدنظر است.

روابط روسیه و آمریکا تیره و تارتر شد

سخنگوی کرملین در ادامه خاطرنشان کرد: حتی قدرتمندترین کشورهای اقتصادی مانند آمریکا نیز نمی‌توانند بی امان و بی وقفه این کار را انجام دهند و به قدر کافی مشکلات دارند. کمک مالی به اوکراین فراتر از حد و توان آنهاست.

پسکوف ادامه داد، کشورهای غربی می‌دانند که برخی از پول‌های آنها که به اوکراین اختصاص یافته، غارت شده و همین مساله نیازمند توضیح است. آنها می‌دانند که بخش اصلی این پول که به اوکراین داده‌اند به طور قطع غارت شده و باید به رای دهندگان و حامیان خود توضیح دهند که چرا یک مکانیسم مناسب برای نظارت بر هزینه کرد این بودجه ندارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.