ادامه درگیری‌های مرزی حزب‌الله و اسرائیل

 حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که تجمع نظامیان صهیونیست در یکی از منازل داخل شهرک‌نشین مشرف را هدف قرار دادیم که در جریان آن تلفاتی به نیروهای دشمن وارد شده است.

در همین حال، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید این حمله موشکی گزارش داد که یک موشک ضد زره از منطقه مشرف به شهرکهای اسرائیلی هدف قرار گرفت که نیروی هوایی با حمله به پایگاه‌های نظامی حزب الله به این حمله پاسخ داد. به دنبال این اظهارات منابع خبری گزارش دادند که اسرائیل ۶ بمباران در اطراف دهستان‌های "حلتا"، "بسطره"، "کفرکلا" و "الوزانی" را انجام داده است.

از سوی دیگر همزمان با بمباران این مناطق یگان توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک فرکلا در بخش شرقی جنوب لبنان را هدف حملات خود قرار داد. شامگاه شنبه نیز حزب الله در فیلمی حمله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در مرز لبنان با سرزمین‌های اشغالی را منتشر کرد. در این فیلم منتشر شده که پایگاه "حدب البستان"، "الجرداح"، "العباد"، ورودی غربی پایگه "جل العلام" نشان داده می‌شود.

در ادامه این فیلم همچنین لحظه هدف قرار گرفته شدن دوربین مدار بسته در نزدیکی روستای "عیترون" در مرز سرزمین‌های اشغالی و جنوب لبنان نیز دیده می شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.