موضع گیری جدید اردوغان علیه اسرائیل/ نتانیاهو را کنار گذاشتیم!

 «رجب طیب اردوغان» در تازه ترین موضع گیری خود درباره جنایت رژیم صهیونیستی در غزه گفت: (بنیامین) نتانیاهو (نخست وزیر رژیم اسرائیل) دیگر فردی نیست که بتوانیم با او به هر شکلی وارد مذاکره شویم؛ او را نادیده گرفته و کنار گذاشتیم.

وی با بیان اینکه شخص نتانیاهو مسئول حملات به غزه است، افزود: نتانیاهو خشم اسرائیلی‌ها را برانگیخته و حمایت آنها را از دست داده و مخالفت با او در اسرائیل (سرزمین های اشغالی) تشدید شده است.

به گزارش ایرنا، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حماس اعلام کرد: انتشار صحنه‌های تکان‌دهنده و اسناد مهم از نظامیان اسرائیل

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسراییل، رو به افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم می گوید که اصلا مساله آتش بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه ها و طرح های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.