۲ پایگاه ارتش اسرائیل بمباران شد

مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) امروز چهارشنبه دو مقر ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه المالکیه و البیاض در نزدیکی مرز لبنان با سرزمین های اشغالی فلسطین را هدف قرار دادند.

العهد گزارش داد، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز همچنین مقر فرماندهی گردان زرعیت، محل تجمع خودروها و نیروهای آن را با گلوله‌های خمپاره و راکت‌های مناسب هدف قرار دادند و تلفات قطعی به دشمن وارد کردند.

ساختمان نهاد اسلامی در لندن هدف حمله قرار گرفت

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی، چند بمب آتش‌زا را به طرف شهرک های میس الجبل، بلیدا و عیترون شلیک کرده است و همچنین هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی به طور گسترده در منطقه غربی و مرکزی مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی به پرواز درآمدند.

از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی شاهد تبادل پراکنده آتش بین ارتش رژیم صهیونیستی از یک طرف و حزب الله و گروههای مقاومت فلسطین از طرف دیگر است.

حزب‌الله لبنان در روزهای اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه ای قرار داده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.