حماس: اسرائیل پشیمان خواهد شد / جبهه‌های جدید علیه دشمن گشوده خواهد شد

صالح العاروی، نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اضافه کرد، «تماس‌ها و دیدارهایی مستمر با محور مقاومت از جمله برادرانمان در حزب الله داریم. این نبرد نبرد آن‌ها نیز هست».

وی که با شبکه المنار گفت‌وگو می‌کرد، افزود: « حزب الله در تمامی محافل سیاسی و نظامی وارد عمل شده و همه ما هدفی واحد را دنبال می‌کنیم».

العاروری خاطرنشان کرد، «جنایات دشمن صهیونیستی ضربات سختی به غیرنظامیان وارد کرده و اشغالگران می‌دانند که غرب از آن‌ها حمایت می‎کند».

پاسخ صریح بایدن به اصرار اسرائیل برای حمله زمینی به غزه

وی ادامه داد: «اگر دشمن زمینی وارد غزه شود، مرحله تازه و روشنی برای ملت فلسطین رقم خواهد خورد و دشمن متحمل شکستی بی‌سابقه در تاریخ خود خواهد شد».

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد، «افراد خارجی بازداشت شده در غزه مهمان ما هستند و اسرای اسرائیلی را هم با اسرای فلسطینی مبادله خواهیم کرد».

العاروی همچنین گفت که «به ملت اطمینان می‌دهیم که مقاومت در شرایط خوبی قرار دارد. دشمن بدون شک بخاطر جنایاتش مجازات خواهد شد».

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

طبق آخرین امار اعلامی وزارت بهداشت غزه، تجاوزات رژیم صهیونیستی تا کنون منجر به شهادت ۶هزار و ۵۴۶ نفر ازجمله ۲هزار و ۷۰۴ کودک شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.