محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته+جزئیات

سرهنگ احمد شیرانی در تشریح محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته جاری گفت:‌ برابر تدابیر اتخاذ شده از ساعت ۱۲ امروز تردد موتورسیکلت از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. این محدودیت تا ساعت شش صبح روز شنبه ششم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی درباره تدابیر ترافیکی پیش‌بینی شده برای محور چالوس نیز گفت:‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه پنجم آبان ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک‌طرفه انجام خواهد شد.

خبر خوش برای فرزندان بازنشستگان کشوری

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در محور هراز نیز  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه پنجم آبان در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یکطرفه خواهد بود.

شیرانی درباره محدودیت اعمال شده برای تردد وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملان موادسوختی یا فاسدشدنی نیز گفت:‌ در محور کندوان تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است. در این محور تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه چهارم و پنجم آبان ماه از محور هراز ممنوع است.

وی همچنین تاکید کرد که اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با این شماره تماس بگیرند تا پیش از شروع سفر، زمان و مسیر مناسبی را انتخاب کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.