ترافیک پرحجم در چالوس و هراز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:‌ در حال حاضر و برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور، ترافیک در مسیر رفت و برگشت محور هراز در محدوده بایجان پرحجم و نیمه سنگین است. همچنین در مسیر شمال به جنوب همین محور در محدوده سه راهی چلاو نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

وی ادامه داد:‌  در مسیر رفت و برگشت محور چالوس در محدوده‌های ولی آباد و سیاه بیشه نیز ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است. در دیگر محورهای مواصلاتی مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده و تردد به آرامی در حال انجام است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:‌ گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردیبل و گیلان است در این شرایط توصیه پلیس به رانندگان، رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی است.

به گفته شیرانی در برخی از محورهای استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان نیز وزش باد و گرد و خاک گزارش شده است. در این شرایط امکان کاهش دید وجود دارد و به همین دلیل رانندگان باید با دقت بیشتر و سرعت مطمئته رانندگی کنند.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که به منظور اتخاذ تدابیر مناسب، انتخاب مسیری مناسب و کوتاه‌شدن زمان سفر، پیش از آغاز مسافرت با این شماره تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با خبر شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.