ترافیک پرحجم در جاده های شمال/آخرین وضعیت جوی محورهای شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت از شمال کشور خبر داد.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفـت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر  ترافیک در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس پرحجم و در محدوده‌های مرزن آباد تا مجلار و انارک، هزارچم، گچسر و گرماب نیمه سنگین است. محور چالوس و آزادراه تهران - شمال به منظور کاهش بار ترافیک از ساعت ۱۵ امروز در مسیر شمال به جنوب یک طرفه شده است.  

پیش بینی بارش برف و باران برای این ۴ استان

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده های تونل شماره یک، بایجان، گزنک، رینه و آب اسک هستیم، گفـت: در آزادراه پردیس – تهران در محدوده جاجرود نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است. همچنین در آزادراه قزوین – کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیز ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد:‌در دیگر محورهای مواصلاتی هیچ مشکل و گره ترافیکی خاصی وجود ندارد و تردد به شکل آرام و روان در حال انجام است.

شیرانی درباره  وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:‌ گزارش‌ها حاکی از بارش پراکنده برف و باران در برخی از محورهای استان البرز است. همچنین در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی و قزوین نیز بارش باران گزارش شده است. لازم است رانندگانی که قصد تردد از محورهای بارانی را داشته باشند حتما با دقت بیشتر و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی درباره محورهای دارای محدودیت تردد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محورهای لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سی سخت – پادنا، هشتگرد – طالقان، گنجنامه – تویسرکان و سروآباد - پاوه نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.