بیانیه ارتش درباره جنایت اسرائیل/ برای محاکمه جنایتکاران لحظه‌شماری می‌کنیم

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا (نساء ۷۵)

شما را چه شده که در راه خدا و [رهایی] مردان و زنان و کودکان مستضعفی که ستمکاران هر گونه راه چاره را بر آنان بسته‌اند نمی‌جنگید؟ آن مستضعفانی که همواره میگویند: پروردگارا! ما را از این شهری که اهلش ستمکارند، بیرون ببر و از سوی خود، سرپرستی برای ما بگمار و از جانب خود برای ما یاوری قرار ده.

بیانیه وزارت دفاع درباره پایان تحریم‌های موشکی ایران

بار دیگر جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن صدها نفر از مردم مظلوم فلسطین به خصوص زنان و کودکان بی‌دفاع و پناه آورده به بیمارستان المعمدانی غزه، وجدان‌های بیدار را برای خاتمه دادن به عمر رژیم سفّاک صهیونیستی برانگیخته است.

این جنایت مانند جنایت‌های مکرر این رژیم خونخوار و کودک کش در سکوت خفت بار و شرم آور قدرت‌های مستکبر دنیا و مدعیان دروغین حقوق بشر در حالی رخ می‌دهد که مردم فلسطین ۷۵ سال است از حداقل حقوق خود محروم شده‌اند.

زمان آن است که حامیان رژیم اشغالگر قدس به خود آمده و به جهانیان پاسخ دهند که این کودکان به کدامین گناه کشته شدند؟

ارتش جمهوری اسلامی ایران همگام با همه آزادگان جهان و هم صدا با مردم مظلوم و داغ دیده فلسطین این نسل‌کشی و جنایت غیر انسانی و ددمنشانه را محکوم نموده، از آحاد مردم می‌خواهد با شرکت در راهپیمایی‌ها فریاد مظلومان را به گوش جهانیان برسانند. آحاد کارکنان ارتش و خانواده آن‌ها نیز همانند میلیون‌ها مسلمان حق طلب جهان قلبشان برای پاسخگویی مقتدرانه به این جنایات می‌تپد و برای محاکمه جنایتکاران لحظه‌شماری می‌کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.