فراخوان اعتصاب در کرانه باختری/ خشم مردم از بمباران بیمارستان غزه

مردم کرانه باختری رود اردن همچنین خواستار رویارویی با نظامیان اشغالگر صهیونیستی در واکنش به کشتار وحشیانه فلسطینیان در بیمارستان المعمدانی در غزه شدند. شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن نیز پس از بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه به خیابان‌ها آمدند.

فلسطینیان خشمگین در رام الله با برپایی تظاهراتی گسترده پس از بمباران وحشیانه بیمارستان معمدانی توسط صهیونیست‎ها، خواستار سرنگونی رئیس تشکیلات خودگردان شدند.

رژیم صهیونیستی روز سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کرد که تا این لحظه گزارش‌ها حکایت از شهادت بیش از ۵۰۰ تن دارد. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در اولین واکنش به بمباران بیمارستان المعمدانی غزه ضمن محکوم کردن آن، از این اقدام به جنایت نسل‌کشی دسته‌جمعی یاد کرد.

حماس خواستار تحرک فوری جامعه بین‌الملل و کشورهای اسلامی و عربی برای توقف جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی و بازخواست و مجازات سران این رژیم به خاطر ارتکاب ۱۱ روز جنایت جنگی علیه مردم غزه شد.

در همین راستا، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به دنبال جنایت نسل کشی در بیمارستان المعمدانی نوار غزه سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.