پرواز بلند سردار آزمون به سبک رونالدو!+عکس

قابی از سردار آزمون در آخرین تمرین تیم ملی پیش از مصاف با اردن ثبت شده که مهاجم این روزهای تیم رم را در اوج آمادگی نشان می‎‌دهد.

آزمون در اردوی قبلی تیم ملی که در فیفادی شهریور ماه برای دو بازی تدارکاتی مقابل بلغارستان و آنگولا تشکیل شد، به دلیل اینکه تازه به تیم رم پیوسته بود، با جلب رضایت امیر قلعه‌نویی حضور نداشت، اما حالا در فیفادی مهرماه پس از چند هفته تمرین زیر نظر مورینیو با آمادگی بالایی در تیم ملی حاضر شده است. او در اردوی فروردین ماه هم حضور نداشت، تا حالا در اردن سومین فیفادی خود را زیر نظر سرمربی سابقش در سپاهان تجربه کند.

آزمون از همان روزهای آغازین درخشش در تیم ملی که جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا بود، مهاجمی زهردار نشان داد که ضرباتش در محوطه جریمه، چه روی زمین و چه روی هوا مرگبار بود.

ترکیب ایران برای دیدار برابر اردن اعلام شد

قدرت سرزنی آزمون باعث شد که گاهی حتی او با علی دایی شهریار فوتبال ایران مقایسه شود و البته برخی گل‌هایی که این مهاجم گنبدی با ضربه سر به ثمر رسانده، این ادعا را اثبات می‌کنند.

در شرایطی که آزمون این روزها در تمرینات رم به دنبال اثبات خود به مورینیو است، ثبت قابی از او در تمرین شب گذشته تیم ملی نشان می‌دهد که او شرایط بدنی بسیار خوبی دارد. آزمون برای زدن یک ضربه سر به هوا پرواز کرده و سعید الهویی، مهدی طارمی و روزبه چشمی با تعجب در حال تماشای هنرنمایی او هستند.

بی‌شک عملکرد مثبت آزمون و گلزنی او در این فیفادی می‌تواند پیامی هم برای مورینیو و دستیارانش باشد تا بیشتر از این استعداد ناب فوتبال ایران استفاده کنند و شانش بیشتری به او در مسابقات برای عرض اندام بدهند.

1939401

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.