اظهارات نتانیاهو علیه ایران برای توجیه فروپاشی امنیتی در برابر مقاومت فلسطین

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از پاسخ محکم مبارزان مقاومت به یورش نظامیان صهیونیست به طولکرم نتانیاهو ایران را مسئول این موضوع دانست!

به گزارش سما، امروز پنجشنبه و پس از درگیری شدید میان مبارزان مقاومت و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در طولکرم بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، باز هم انگشت اتهام را به سوی ایران گرفت.

درخواست مهم ایران از شورای امنیت سازمان ملل متحد

بنیامین نتانیاهو بدون اشاره به آمار نظامیان زخمی‌شده رژیم صهیونیستی در درگیری‌های امروز گفت: ارتش و نیروهای امنیتی اسرائیل با شجاعت و قاطعیت به پاکسازی افراد مخرب خواهند پرداختند!

نتانیاهو در ادامه سخنان خود ایران را مسئول مستقیم موج اقدامات مبارزان مقاومت علیه شهرک‌نشینان صهیونیست دانست. وی با این اظهارنظر تلاش کرد فروپاشی امنیتی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین را توجیه کند.

او مدعی شد که رژیم صهیونیستی با قاطعیت از شهرک‌نشینان دفاع خواهد کرد. البته نتانیاهو در این سخنان بدون اشاره به اشغال سرزمین فلسطین از سوی صهیونیست‌ها، دفاع مشروع فلسطینیان از خود و تلاش آنان برای آزادی فلسطین را اقدامات تروریستی خواند.

گفتنی است مبارزان فلسطینی و نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز در جریان یورش این نظامیان به اردوگاه طولکرم با یکدیگر درگیر شدند. در این میان گردان طولکرم سرایا القدس اعلام کرد: مبارزان ما، نظامیان اشغالگر را در داخل اردوگاه طولکرم با گلوله و مواد منفجره و بمب‌های دستی هدف قرار دادند. شماری از نظامیان اشغالگر پس از گرفتار شدن در کمین مبارزان در محور البلاونه زخمی شدند.

منابع محلی تصاویری از انتقال نظامیان زخمی شده رژیم صهیونیستی با بالگرد نظامی اسرائیلی منتشر کردند. این نظامیان پس از انفجار بمب در مسیر خودرو آنها زخمی شده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی نیز به زخمی شدن ۵ نظامی خود در جریان یورش امروز به طولکرم اذعان کرد. بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حال سه تن از مجروحان وخیم است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.