واکنش نتانیاهو به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی که منجر به مجروح شدن ۴ صهیونیست شد گفت که این رژیم همچنان در خطر است.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در جریان حضور در مراسمی در نزدیکی محل عملیات اظهار داشت: حمله جدیدی که در نزدیکی ما انجام شد، یک بار دیگر به ما یادآوری می کند که اسرائیل همیشه با خطر مواجه است و در دفع آن دریغ نخواهد کرد.

اظهارات تازه گوترش درباره خشونت در سودان

نتانیاهو افزود: کابینه ما، ارتش و پلیس را در حالی تقویت کرده است که دشمنان ما سعی می‌کنند ما را از اینجا ریشه کن کنند و هنوز هم در تلاش برای انجام این کار هستند، اما جلوی آنها را خواهیم گرفت.

این اظهارات پس از آن بیان شد که منابع رسانه‌ای صهیونیستی امروز اعلام کردند که یک فلسطینی با خودروی خود اقدام به زیرگیری شهرک نشینان صهیونیست در خیابان "یافا" در قدس اشغالی کرد.

این منابع اعلام کردند که در پی این عملیات چند شهرک نشین صهیونیست مجروح شدند.

برپایه این گزارش، حال یکی از این شهرک نشینان وخیم گزارش شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در این باره اعلام کرد که این عملیات در ۲۰۰ متری محل مراسم کشته شده‌های ارتش رژیم صهیونیستی انجام شده است.

برخی رسانه‌های عبری نیز اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی کارت شناسایی مجری عملیات را پیدا کرده و وی یک فلسطینی ۳۵ ساله و اهل شهرک "بیت صفافا" در شرق قدس اشغالی است.

طی هفته اول ماه جاری میلادی (آوریل)، نیروهای مقاومت فلسطین ۳۶۸ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام دادند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.