انتصاب‌های جدید در ارتش ایران+جزئیات

طی حکمی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و معاون روابط عمومی و رسانه آجا منصوب شدند.

عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین سعید نصیرالاسلامی را به سمت معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و سرهنگ سید حسن ابوترابی را به سمت معاون روابط عمومی و رسانه آجا منصوب کرد.

محمدحسنی در مراسم تکریم امیر سرتیپ دوم تقی خانی، معاون سابق فرهنگی و روابط عمومی ارتش و معارفه معاون جدید «فرهنگی» سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و معاون «روابط عمومی و رسانه» آجا، با اشاره به هفته وحدت و تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع)، با تاکید بر لزوم وحدت میان مسلمانان شیعه و سنی اظهار کرد: از جمله دلایل وحدت که می‌توان به آن اشاره کرد، این است که خداوند در قرآن کریم به صراحت در آیه «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا» به مسئله وحدت اشاره فرموده و در ابتدای این آیه امر به وحدت و در آخر آن مسلمانان را از افتراق نهی کرده است.

وی تصریح‌کرد: وقتی به سیره معصومین (ع) نگاه می‌کنیم، هیچ کجا نمی‌بینیم که درباره جدایی یا افتراق گفته و نوشته باشند و همواره بر مسئله وحدت تاکید کرده‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این موضوع که استکبار جهانی تمام قدرت خود را بسیج کرده است که بر علیه شیعه و سنی توطئه کند، خاطرنشان کرد: شکوفایی نهضت اسلامی بدون وحدت تحقق نخواهد یافت و راه تحقق وحدت، تمرکز روی نقاط مشترک زیادی است که بین شیعه و سنی وجود دارد، همچنین احترام متقابل به مقدسات یکدیگر و روشنگری در خصوص پیامدهای اختلاف شیعه و سنی به مستحکم‌تر شدن وحدت میان مسلمانان می‌تواند کمک کند.

المیادین افشا کرد: دستیابی ایران به اطلاعات خبرنگارانی که از نتانیاهو رشوه می‌گرفتند

حجت الاسلام محمد حسنی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات امیر سرتیپ دوم شاهن تقی خانی معاون سابق فرهنگی و روابط عمومی ارتش، طی حکمی حجت‌الاسلام سعید نصیرالاسلامی را به سمت معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و سرهنگ سید حسن ابوترابی را به سمت معاون روابط عمومی و رسانه آجا منصوب کرد.

نصیرالاسلامی پیش‌تر سمت‌های رییس عقیدتی سیاسی پایگاه امیدیه، رییس عقیدتی سیاسی پشتیبانی مرکز نهاجا، رییس واحد روحانیت اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، رییس عقیدتی سیاسی دافوس آجا، معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد آجا و معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی این ستاد را بر عهده داشته است.

همچنین سرهنگ ابوترابی، مسئولیت‌های مدیریت خبر و ارتباطات ارتش، رییس اداره روابط عمومی ارتش و جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی آجا را عهده دار بوده‌اند و هم اکنون دانشجوی دکتری مدیریت راهبردی هستند.

لازم به ذکر است؛ پیش از این معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بصورت واحد و دارای یک معاون بود که منبعد با نظر سلسله مراتب دو حوزه «فرهنگی» و «روابط عمومی» از هم تفکیک شده و با معاون مستقل اداره خواهند شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.