قتل فجیع خواهرزاده در خوی/ ماجرا چیست؟

سرهنگ "کیومرث پاکدل" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه در شهرستان "خوی"، موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم از متهم، بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی به عمل آمده متهم به جرم ارتکابی خود اعتراف و دلیل و انگیزه ارتکاب قتل را اختلافات خانوادگی با مقتول اعلام که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 وی با تاکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، خاطر نشان کرد: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از وقوع یک فقره قتل در خوی خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر اظهار کرد: صبح روز شنبه ۸ مهرماه فردی به دلیل اختلاف خانوادگی مرتکب قتل خواهرزاده خود در خوی شد که بلافاصله دستورات قضایی و اقدامات قضایی لازم در این خصوص صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، وی افزود: قاتل در همان محل حادثه دستگیر و تحت نظر بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.