توضیح فرماندار تهران درباره افزایش قیمت نان

فرماندار تهران با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت در انواع نان نداشته و مبنای قیمت‌ها نیز همان مصوبات قبلی است، گفت: شهروندان هر گونه افزایش قیمت نان را به تعزیرات گزارش دهند.

احمد قیومی، در تشریح انتشار برخی شایعات درباره افزایش قیمت نان در تهران گفت: تغییر در نوع آرد بعضی از خبازی ها دلیل انتشار بعضی از شایعات در افزایش قیمت نان است. این موضوع از قبل هم مرسوم بوده و درخواست تغییر آرد نوع یک به نوع دو مورد بررسی قرار می‌گرفته و ما به التفاوت توسط یارانه دولت برای نانوایی‌ها تأمین می‌شود و تاثیری در قیمت نان به هیچ عنوان نداشته است.

دستور مخبر برای تأمین ۶۲ قلم داروی جانبازان اعصاب و روان

وی افزود: بر همین اساس بعضی از نانوایی ها سوء استفاده نموده و اقدام به افزایش قیمت نان می کردند که این موضوع نیز در دستور کار شورای آرد و نان قرار گرفته است.

فرماندار تهران ادامه داد: ضرورت دارد شهروندان تهرانی به شایعات توجه نکنند و هر گونه افزایش قیمت را به تعزیرات آرد و نان گزارش دهند.

توضیح معاون استانداری تهران درباره قیمت نان/ گرانی نان واقعیت دارد؟

قیومی افزایش دسترسی مردم به لحاظ کمی و افزایش کیفیت را از اهداف شورای آرد و نان تهران دانست و تاکید کرد: در هر دو شاخص برنامه‌های منسجم و اثربخشی تدوین و به زودی اجرایی می شود، به گونه‌ای که میزان و آرد اختصاص یافته به خبازی‌ها ساماندهی و کیفیت نان نیز تغییرات محسوسی خواهد داشت.

وی در خاتمه ادامه داد: نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها در راستای افزایش کیفیت و جلوگیری از هرگونه انحراف در زمینه آرد توزیعی، به صورت مستمر توسط دستگاه‌های متولی ادامه دارد و قطعا در این زمینه هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.