هشدار مدیریت بحران گیلان به مسافران درباره طغیان روخانه ها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان از انسداد پل‌های آب‌نما در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: از تمامی مسافرین درخواست دارم از ماندن در کنار رودخانه‌ها به‌طور جد خودداری کنند زیرا احتمال سیلابی شدن در این مناطق وجود دارد.

امیر مرادی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به تداوم بارش‌ها تا روز جمعه در گیلان اظهار کرد: از روز گذشته بارش باران‌ها در استان آغاز و با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی تمامی دستگاه‌های اجرایی در آماده‌باش هستند.

وی بیشترین میزان بارش در گیلان را مربوط به منطقه امام زاده اسحاق شفت، فومن و ماسوله دانست و گفت: از روز گذشته تاکنون ۶۰ الی ۷۰ میلی‌متر باران در مناطق گیلان بارید که بیشترین میزان آن مربوط به  مناطق غربی استان از جمله شفت بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از انسداد پل‌های آب‌نما در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: پل آب‌نما فومن به دلیل سرریز شدن آب به دستور فرماندار مسدود و در دیگر شهرستان‌ها نیز در دستور تشدید باران، پل‌های آب‌نما مسدود خواهد شد.

مرادی با تاکید بر لزوم توجه به توجه به هشدارهای هواشناسی توسط مسافرین، بیان کرد: از تمامی مسافرین درخواست دارم از ماندن در کنار رودخانه‌ها به‌طور جد خودداری کنند زیرا احتمال سیلابی شدن در این مناطق وجود دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.