کاهش قیمت بلیت اتوبوس از مرز شلمچه چه شد؟

در حالی که وزیر راه و شهرسازی از کاهش قیمت بلیت اتوبوس زائران اربعین خبر داده بود اما پیگیری خبرنگار فارس نشان می‌دهد، نرخ بلیت اتوبوس‌ها از مرز شلمچه تغییری نکرده است.

عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خصوص کاهش قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین اظهار داشت: موضوع کاهش بلیت از روز یکشنبه ۱۲شهریور ماه مربوط به مسیر رفت تهران به مرز مهران است و برای سایر مبادی کشور به مقاصد مرزی شش گانه تاکنون به صورت رسمی به ادارات راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان ها اعلام نشده است.

تصویری خاص از پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران+عکس

وی در خصوص تردد یک سر خالی ناوگان و قیمت فروش بلیت گفت: از زمان اجرای طرح اربعین قیمت فروش بلیت‌ها با احتساب یکسر خالی و به منظور تشویق و ترغیب مالکان و رانندگان ناوگان برای جابجایی زوارالحسین(ع) و بر اساس مصوبات ستاد مرکزی اربعین می باشد.

شنبه 11 شهریور بود که مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در پخش زنده خبر با تاکید بر نرخ مصوب بلیت‌های حمل و نقل جاده‌ای، گفت: نرخ بلیت‌های اتوبوس براساس قیمت مصوب بود اما براساس تصمیم راهداری بنا براین شد تا از فردا (۱۲ شهریور) بلیت‌های اتوبوس به مقصد پایانه‌های مرزی با کاهش ۲۵ درصدی قیمت عرضه شود.

مرز شلمچه تا 12 شهریورماه، بیش از یک میلیون و ۳۶۸ هزار  ۹۸۹ تردد را به ثبت رسانده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.