آخرین وضعیت ترافیکی معابر مراسم جاماندگان اربعین
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه امسال بیش از ۴۰ درصد جمعیت پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران نسبت به سال قبل افزایش داشت، از زائران خواست به علت تراکم در ضلع شمالی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، به ضلع‌های دیگر مراجعه کنند.

سردار محمد حسین حمیدی درباره آخرین وضعیت ترافیکی معابر پیرامونی و محدوده‌های برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی (ع)، اظهار کرد: طبق برآوردهایی که داشتیم امسال بیش از ۴۰ درصد جمعیت نسبت به سال قبل بیشتر شد و مراجعات مردم در طول مسیر از ابتدای صبح آغاز شد و همچنان به صورت پیوسته ادامه دارد.

قالیباف در بین موکب‌داران حرم امام حسین (ع)+عکس ها

وی با بیان اینکه همه بخش‌ها وظایف و تکالیف خود را به خوبی و به نحو احسن انجام دادند، افزود: حجم زیاد زائرین در شهر ری باعث می‌شود که اگر در ساعات پایانی حمل و نقل عمومی نتواند از زائرین پشتیبانی خوبی انجام دهد، شاهد ماندگاری جمعیت تا پاسی از شب باشیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ توضیح داد: در همین راستا مسئولین و فرمانداران شهرهای مجاور نظیر قرچک، پیشوا، ورامین، اسلامشهر و باقرشهر نسبت به تامین اتوبوس‌ها برای زائرین خود اقدام کنند. همچنین عزیزانی که وارد مجموعه شهر ری و حرم مطهر می‌شوند، فقط ضلع شمالی حرم را مبنا قرار ندهند و از ضلع شرقی و جنوبی هم استفاده کنند تا تراکم در ضلع شمال کمتر شود.

حمیدی در پایان سخنان خود از زائرین درخواست کرد: به یک سلام زیارت اکتفا کنید و وارد مجموعه حرم نشوید تا تراکم کمتری را در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) داشته باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.