استادیوم رونالدو میزبان پرسپولیس و نساجی+عکس

باشگاه النصر عربستان موافقت کرد بازی‌های این فصل الهلال، رقیب بزرگ همشهری‌اش، در ورزشگاه الاول پارک، ورزشگاه خانگی النصر، برگزار شود.

الهلال مدتی است به دنبال ورزشگاهی می‌گردد تا بازی‌هایش در فصل جاری را در آن برگزار کند. علت این است که ورزشگاه‎‌های ملک فهد و همچنین استادیوم ملز در شهر ریاض در حال حاضر در حال بازسازی هستند.

واکنش عجیب وودی آلن به بوسه رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا

عربستان که خود را برای میزبانی دوره بعدی جام ملتهای آسیا در سال 2027 آماده می‌کند شروع به بازسازی ورزشگاه‌هایش کرده است. دو ورزشگاه شهر ریاض به همین علت در روند بازسازی هستند و الهلال قادر به بازی در آنها نیست.

ورزشگاه اصلی الهلال، استادیوم ملک فهد است. این باشگاه امیدوار بود در زمان تعطیلی استادیوم اصلی‌اش بتواند بازی‌ها را در ورزشگاه ملز برگزار کند که این استادیوم هم در حال حاضر برای عملیات بازسازی تعطیل است.

عکس| رسمی: استادیوم رونالدو میزبان پرسپولیس و نساجی

الهلال برای برگزاری مسابقاتش در شهر ریاض چاره‌ای نداشت جز اینکه با النصر، رقیب سرسخت همشهری مذاکره کند. ورزشگاه النصر، الاول پارک، به تازگی بازسازی شده است. ساعتی پیش در عربستان اعلام شد که باشگاه النصر موافقت خود برای میزبانی از مسابقات الهلال چه در لیگ عربستان و چه در لیگ قهرمانان آسیا را در الاول پارک اعلام کرده است.

به این ترتیب دو تیم پرسپولیس و نساجی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب با النصر و الهلال همگروهی هستند بازی‌های خارج از خانه‌شان را در الاول پارک انجام خواهند داد.

بعد از مدتها جنجال درباره برگزاری دیدارهای دوستانه تیمهای ایرانی و عربستانی در زمین بی‌طرف در نهایت توافق نهایی بر سر برگزاری بازی‌ها در ایران و عربستان انجام شد و تیمهای ایرانی پرسپولیس، نساجی و سپاهان برای برگزاری دیدارهای خارج از خانه خود با النصر، الهلال و الاتحاد راهی عربستان خواهند شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.