قیمت جدید مسکن در گیشای تهران+جدول

 محله گیشا یا کوی نصر در شمال غرب پایتخت و منطقه 2 قرار گرفته و از سمت غرب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد، از شرق به بزرگراه چمران و از شمال به بزرگراه حکیم متصل می‌شود.

به گفته یک واسطه‌گر ملکی در این محله، خریدار یا مصرف کننده واقعی در بازار وجود ندارد و اکثر معاملات به صورت تهاتر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به رکود دوماهه بازار ملک می‌گوید: همچنین برخی معاملاتی هم که صورت می‌گیرد مربوط می‌شود به فروشندگانی که قصد مهاجرت دارند و یا دارای یک واحد کوچک متراژ هستند و قصد دارند واحدی بزرگ‌تر خریداری کنند و مبلغی مازاد پرداخت می‌کنند.

این مشاور املاک ادامه می‌دهد: در سال گذشته، هر مترمربع مسکن نوساز و لوکس در کوی نصر، 150 میلیون تومان به فروش می‌رسید و با وجود اینکه هم‌اکنون خرید و فروش بسیار سخت صورت می‌گیرد، در سال جاری این رقم به هر مترمربع 280 میلیون تومان رسیده است.

در محله گیشا، واحدی با 95 مترمربع زیربنا و نوساز، 15 میلیارد تومان و واحدی دیگر با 90 مترمربع زیربنا و 5 سال ساخت، 15 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای واحدی با  70 مترمربع زیربنا و 8 سال ساخت، 9 میلیارد و 500 میلیون تومان و واحدی با 140 مترمربع زیربنا و 17 سال ساخت، 17 میلیارد تومان تعیین شده است.

آپارتمانی با 165 مترمربع زیربنا و 19 سال عمربنا، 18 میلیارد تومان و آپارتمانی دیگر با 130 مترمربع زیربنا و 31 سال ساخت، 24 میلیارد و 50 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

گیشا

 در همین رابطه:

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.