سلفی گرفتن مردم با  فرمانده کل سپاه + عکس

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استقبال سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و جمعی از مسئولین از طریق فرودگاه شهدای استان وارد ایلام شد.

فرمانده کل سپاه در نخستین برنامه به ‌نقطه صفر مرزی مهران رفت و ‌چهره به چهره با زائران ‌اربعین گفت گو کرد و در جریان مشکلات آنان برای عبور از مرز قرار گرفت.

وی در این بازدید با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات انجام شده به زائران اظهار داشت:‌ با تلاش‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان در پایانه مهران شاهد تردد روان و خروج زوار حسینی به خاک عراق برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین هستیم.

اطمینان خاطر سردار سلامی به زائران اربعین

‌فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین صبح امروز از مرز و پایانه مرزی چذابه به عنوان یکی از مرزهای تردد زائران اربعین ‌بازدید کرد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در جریان بازدید از قرارگاه فرعی اربعین مستقر در پایانه مسافری چذابه، آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی در این مرزها را مورد بررسی قرار داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپس با تعدادی از زائران اربعین حسینی که عازم کربلا بودند دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این بازدید با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات انجام شده به زائران اظهار داشت:‌ با تلاش‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان در پایانه چذابه شاهد تردد روان و خروج زوار حسینی به خاک عراق برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین هستیم.

photo_2023-09-01_11-18-27.jpg

photo_2023-09-01_11-18-33.jpg

photo_2023-09-01_11-18-29.jpg

دیدار چهره به چهره فرمانده کل سپاه با زائران اربعین در مرز چذابه+عکسدیدار چهره به چهره فرمانده کل سپاه با زائران اربعین در مرز چذابه+عکسدیدار چهره به چهره فرمانده کل سپاه با زائران اربعین در مرز چذابه+عکس

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.