واکنش روسیه به اتهامات آمریکا

این سناتور ارشد روس جمعه شب تاکید کرد: به نظر من، بهترین پاسخ به اتهامات بی‌اساس پنتاگون این نیست که به توضیح دادن بپردازیم بلکه این است که در همکاری با سایر کشورها به تحقیقات ادامه دهیم.

وی این اظهارات را در پاسخ به اتهامات پنتاگون درباره اینکه چین، روسیه و شماری دیگر از کشورها تهدید علیه امنیت بیولوژیک آمریکا هستند، مطرح کرد. به گفته کوساچف، اتهامات پنتاگون را اینگونه می‌توان تعبیر کرد که به طور غیرمستقیم نشان می‌دهد که گزارش کمیسیون پارلمانی روسیه در مورد فعالیت‌های آزمایشگاه‌های بیولوژیک آمریکا در اوکراین «به هدف خود رسیده است.»

بایدن: روسیه قبلا شکست خورده است!

وی افزود: از آنجایی که واشنگتن کشورهای دیگر را متهم کرده و اقدامات فریبکارانه انجام می‌دهد و دیگران را نقض کنوانسیون سلاح‌های بیولوژیک متهم می‌کند یعنی اینکه ما اقدام درست را انجام داده‌ایم.

کوساچف اظهار کرد: نخست آنکه آمریکا نمی‌تواند چیزی را پنهان کند و دوم اینکه استدلال روسیه برخلاف استدلال‌های پنتاگون شنیده شده و واشنگتن نگران شده است. پنتاگون اخیرا در گزارشی اعلام کرد که توسعه تسلیحات بیولوژیک در برخی کشورها از جمله چین و روسیه تهدیدی علیه امنیت ملی آمریکاست.

پیش‌بینی جنگ میان قدرت های هسته‌ای جهان!

کمیسیون پارلمانی روسیه ماه آوریل پس از یک سال تحقیق گزارشی در مورد فعالیت‌های بیولوژیک آمریکا در اوکراین منتشر کرد. این گزارش حاکی است که شواهد قانع‌کننده‌ای وجود دارد که برنامه‌های بیولوژیک آمریکا ماهیت دوگانه دارد و هدف آن استفاده نظامی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.