مردم از گفتار درمانی خسته شده اند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مصرف سوخت در ایران بسیار بالا رفته است و گاهی برای جبران کمبودها، دولت به سوی واردات بنزین می‌رود اما با توجه به وضعیت امروز جامعه، امکان افزایش قیمت بنزین وجود ندارد؛ این موضوع را بارها به دولت اطلاع داده‌ایم و دولت فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در کشور ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس دوم مجلس امروز در دیدار با جمعی از مسئولان و مدیران رسانه‌های استان قم، اظهار کرد: رسانه‌ها بازوی توانمند هر مجموعه‌ای هستند که باید از ظرفیت آن‌ها در راستای جهاد تبیین استفاده کرد.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده مردم شریف قم در مجلس همواره تلاش کرده‌ام که حداقل طی هفته یک بار در دفتر حاضر شده و با مردم عزیز دیدار داشته باشم. همچنین نسبت به رسانه‌ها توجه ویژه داشته و اگر مسئله‌ای نیاز به رسانه‌ای شدن داشته پاسخگوی خبرنگاران عزیز بوده‌ام.

نماینده مردم قم در مجلس گفت: زمانی که فردی در انتخابات مجلس رای می‌آورد تکلیف شرعی و قانونی به وی سپرده شده است که باید به آن عمل کند، واقعیت این است که مردم ما از گفتار درمانی خسته شده و به‌دنبال مسئولی هستند که در عمل اقدامی انجام دهد.

نایب رئیس مجلس درخصوص شبهه افزایش قیمت بنزین در کشور اذعان کرد: واقعیت این است که مصرف سوخت در ایران بسیار بالا رفته است و گاهی برای جبران کمبودها، دولت به سوی واردات بنزین می‌رود اما با توجه به وضعیت امروز جامعه، امکان افزایش قیمت بنزین وجود ندارد، این موضوع را بارها به دولت اطلاع داده‌ایم و از شما خبرنگاران عزیز می‌خواهم که به مردم برسانید که دولت فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در کشور ندارد.

ذوالنوری در ادامه با اشاره به بخشنامه افزایش قیمت نان در استان‌ها، تاکید کرد: در بحث قیمت نان موضوعی که مطرح می‌شود این است که این روزها پخت نان برای نانواها صرفه اقتصادی ندارد و به همین دلیل انگیزه برای تولید نان با کیفیت کاهش پیدا کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس گفت: در این خصوص مجلس پیشنهاد داد که دولت نسبت به رفع این مشکل ورود کند. برای مثال گفتیم که یارانه‌ای که دولت برای نان به نانواها می‌دهد را قطع کرده و مستقیم به مردم اختصاص دهد و در مقابل آرد به صورت آزاد به دست نانواها برسد.

نایب رئیس مجلس اشاره کرد: در این موضوع هم به دولت گفته‌ایم که قیمت نان را بدون برنامه منطقی افزایش ندهد و اگر این موضوع رخ دهد از چهارچوب قانون برخورد خواهیم کرد.

ذوالنوری درخصوص آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب توضیح داد: واقعیت این است که بحث جرم‌انگاری کشف حجاب در قانون مجازات اسلامی پیش‌بینی شده است. مجلس و دولت درخصوص این موضوع تصمیم به تدوین لایحه عفاف و حجاب گرفتند.

وی بیان کرد: درحال حاضر کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به عنوان کمیسیون اصلی و کمیسیون فرهنگی نیز به عنوان کمیسیون فرعی درحال بررسی و تدوین هستند تا یک لایحه بازدارنده و مفید به تصویب برسد.

نماینده مردم قم در مجلس در پایان با اشاره به آخرین وضعیت مترو قم اظهار کرد: پروژه مترو قم آماده بهره‌برداری است و با ورود وزیر کشور به این مسئله مقرر شده مشهد چند رام قطار را به قم اختصاص دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.