مردم این شهر فردا منتظر قطعی گاز باشند

مجید الهیاری، اظهار داشت: به منظور انجام پاره‌ای از تعمیرات اساسی جریان گاز طبیعی در شهر مریانج، روستاهای تابع شهرستان همدان از جمله سولان، برفجین، توئیجین، انصار الامام، یکن آباد، مهدی آباد، چشمه قصابان قطع خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا گاز شهرک ولیعصر، صدا و سیما، کوی رضوان، کوی صادقیه، شهرک صنعتی بهاران و نیز مشترکین صنعتی و گلخانه‌ای در این مناطق در بازه زمانی مذکور قطع است.

الهیاری در خصوص گازرسانی به واحدهای صنعتی از ابتدای سال تاکنون بیان کرد: امسال 59 مشترک صنعتی و کشاورزی به مشترکان شرکت گاز اساتان همدان اضافه شده که با این احتساب در حال حاضر بیش از 4 هزار و 91  مشترک صنعتی و کشاورزی در استان همدان گازدار شدند.

وضعیت خطرناک در تهران/ فرا در منزل بمانید

سرپرست شرکت گاز استان همدان در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی نیروهای امدادی در این شرکت نیز گفت: از ابتدای امسال تاکنون 4 هزا رو 736 نفر ساعت دوره آموزشی نیروهای امدادی شرکت گاز استان همدان برگزار و تا پایان امسال آموزش 1600 نفر ساعت پیش بینی و هدف گذاری شده است.

الهیاری بیان کرد: با برگزاری آموزش های مداوم با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان تاکنون موفق به صدور 413 گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای برای نیروهای شرکت گاز همدان شده‌ایم که از این تعداد 300 نفر امدادگر و 113 نفر کنتورخوان هستند.

وی با اشاره به فعالیت سامانه رضایت‌سنجی کارمندان شرکت گاز استان همدان با کدهای اختصاصی، گفت: هدف از این سامانه دریافت نظرات مردم در رابطه با شیوه ارائه خدمات توسط همکاران در قالب تعدادی سئوال و دریافت پاسخ آنان است و  فرآیند اجرای نظر سنجی از دوطریق اسکن کد دوبعدی مربوط به کارمند که در محل حضور یا استقرار کارمند در مقابل دید عموم نصب شده است و یا شماره گیری کد دستوری # شناسه نظر سنجی کارمند*1102*4* امکان پذیر است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.