مردم مطالبات جدی دارند/بدون تردید امروز دارای مشکلاتی هستیم

رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ما با مجلس انقلابی به ایجاد تحول در کشور می‌رسیم و مردم مطالباتی جدی دارند که هرکسی خواهان تغییر است، باید در راستای آن قرار گیرد.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در نشست سراسری روسای شورای وحدت با بیان اینکه شرایط کشور خطیر است و از جهات مختلف نیازمند دقت، مراقبت، پشتکار و برنامه‌ریزی هستیم، اظهار کرد: ما باید از این مرحله عبور و فضای امیدبخشی را برای جامعه ایجاد کنیم. هیچ چیزی جز برقراری عدالت نمی‌تواند چشم‌روشنی و پاداشی برای جامعه باشد. ما باید به بیانات امام علی (ع) در حکمرانی‌مان توجه کنیم.

رئیسی: تحریم و تهدید را به فرصت و ثروت تبدیل می کنیم

رئیس شورای وحدت با اشاره به اهمیت انسجام ملی اظهار کرد: انسجام ملی باید مورد توجه حکمرانان در صحنه اجتماعی باشد که یکی از ابزارهای رسیدن به آن، مودت و رابطه قلبی و دوطرفه حاکمان و مردم است.

وی با اشاره به مشکلات و وضعیت کنونی کشور تاکید کرد: بدون تردید ما امروز دارای مشکلاتی هستیم. نظام اداری و اقتصادی ما دارای مشکلاتی است. مردم ما بزرگواری و صبوری می‌کنند که این امر باید در تصمیم‌گیری‌ها مدنظر ما باشد و نیازهای مردم را مرتفع کنیم.

پورمحمدی یادآور شد: ما با مجلس انقلابی به ایجاد تحول در کشور می‌رسیم. مردم مطالبه جدی دارند و هرکسی خواهان تغییر است، باید در این راستا قرار گیرد. باید تعارف‌ها کنار گذاشته شود اما امروز مردم به یک بافتی در مجلس نیاز دارند که بتواند پاسخگوی مطالبات باشد. این‌ کار با تلاش مومنانه و انقلابی انجام می‌گیرد.

منوچهر متکی نیز در این نشست با بیان اینکه این شورا بعد از انتخابات یک هدف بزرگ تعیین کرد و آن، حفظ سیاست‌های خود برای اهداف انقلاب بود، اظهار کرد: در نهایت، چهار محور هدایت، حمایت، نظارت و داوری بین شورای وحدت و جامعه روحانیت مبارز شکل گرفت و هر مجموعه ولایی و ارزشی می‌تواند این نسبت را با جامعه روحانیت مبارز داشته باشند.

وی افزود: تاکیدات رهبری در ابتدای سال گویای آن است که برای‌ انتخابات مجلس و خبرگان رهبری کسانی طمع دارند و طراحی‌هایی انجام داده‌اند.

رئیس هیات اجرایی شورای وحدت افزود: ما بر اساس دستورالعمل، انتخابات نمایندگان را بر عهده شورای وحدت استان‌ها گذاشتیم تا اگر مواردی به اشکال برخورد، تهران به عنوان همراه و همکار موضوع را در دستورکار خودش قرار دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.