رفاه مردم برای رئیس جمهور مهم است

امام جمعه موقت تبریز با سفر دوم رئیس جمهور و هیات دولت به آذربایجان شرقی و حضور وی در بین مردم اشاره کرد و گفت: این حضور نشان دهنده مردمی بودن و اهمیت رفاه مردم برای وی است.

حجت الاسلام اسماعیل روشن تن در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: مردمی بودن و هم رنج بودن با مردم از ویژگی های بارز این دولت بوده و حضور مردم در اجتماع باشکوه دیروز، موید این واقعیت است.

علم‌الهدی: مشکلات معیشتی مشکل ساز شده اما قیمت ها کاهش پیدا خواهد کرد

وی ادامه داد: این سفر دستاوردهای مادی و معنوی زیادی برای آذربایجان شرقی به همراه دارد و خادمان نظام اسلامی به همراه مردم به رغم همه توطئه‌ها و شایعه پراکنی‌های دشمنان، همواره در خدمت به مردم و آبادانی کشور در تلاش هستند و این دستاورد بزرگی است.

خطیب موقت نماز جمعه تبریز به مراسم سالگرد امام راحل نیز اشاره کرد و گفت: امام راحل از سرآمدان تاریخ ایران و جهان بودند و یاد و نام آن بزرگوار هرگز فراموش نمی‌شود.

حجت الاسلام روشن تن بیان کرد: طبق توصیه امام راحل، هر کسی که خواستار پیشرفت و آبادانی انقلاب اسلامی است همواره باید بر مسئله‌ ایمان و امید تکیه کند.

وی همچنین به رونمایی از موشک فتاح در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این دستاورد موجب خوشحالی دوستداران انقلاب و یاس دشمنان شد و لرزه بر جان آنها انداخت.

روشن تن خاطرنشان کرد: اتحادیه‌ کشورهای اسلامی و جبهه‌ مقاومت در مسیر تهاجم به دشمنان قرار گرفته اند و خانه‌های عنکبوتی که دشمنان برای کشورهای اسلامی درست کرده بودند با این رونمایی ویران شد.

خطیب موقت نماز جمعه‌ تبریز، اضافه کرد: پیام دیگر رونمایی این موشک، شکل‌گیری فناوری زنجیره‌ای علمی و توسعه‌ صنعت ایران است که امیداریم صنایع دیگر نیز از آن الگو بگیرند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.