هشدار حیاتی به پایتخت نشینان

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران با بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی، وضعیت جوی استان تهران تا پایان هفته به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب با تداوم ناپایداری‌های همرفتی، آسمان نیمه ابری تا ابری به‌ویژه ارتفاعات استان، افزایش ابر، رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعد و برق در برخی نواحی مستعد با احتمال بارش تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

تصویری خبرساز از یک عضو طالبان در کنار معشوقه‌اش

رونمایی از هم‌تیمی ایرانی مسی در اینتر میامی/ عکس

خوردن صبحانه در این ساعت عمرتان را زیاد می‌کند

طی این مدت وزش باد شدید گاهی خیلی شدید در نقاط مستعد با خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا به‌خصوص در مناطق مرکزی غربی و جنوبی استان گاهی تندباد لحظه‌ای مورد انتظار است.

تصویری جالب از اعلام خبر به رهبری رسیدن آیت‌الله خامنه‌ای در دو روزنامه

تا روز پنج شنبه (18 خردادماه) روند کاهش نسبی دما و از روز جمعه (19 خردادماه) افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

برای روز پنجشنبه با تقویت ناپایداری‌های محلی افزایش میزان و شدت بارش‌ها به‌ویژه در سمت شرق استان با احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و افزایش سرعت وزش باد با احتمال توفان لحظه‌ای در غرب و مرکز استان دور از انتظار نیست.

آسمان تهران فردا ( ۱۸ خردادماه) نیمه ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و گاهی خیزش گردوخاک با حداقل دمای  ۱۹ و حداکثر دمای  ۳۰ درجه سانتیگراد و طی ‌ پس فردا ( ۱۹  خردادماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق با حداقل دمای ۲۱  و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.