پیش‌بینی باد و باران برای آسمان تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با نفوذ سامانه بارشی از ظهر امروز (۲۸ مهرماه) به‌تدریج با افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط با وزش باد نسبتا شدید تا شدید به‌ویژه در جنوب و غرب استان با احتمال خیزش موقتی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

 از اوایل امشب تا صبح جمعه (۲۸ تا ۳۰ مهرماه) در بعضی ساعات، در نیمه شمالی استان بارش باران در ارتفاعات بارش باران و گاهی برف و در نیمه جنوبی رگبار پراکنده مورد انتظار است و طی این مدت وزش باد شدید موقتی و رعد و برق دور از انتظار نیست.

از بعد از ظهر چهارشنبه تا صبح شنبه (۲۸ مهرماه تا اول آبان ماه) کاهش قابل ملاحظه دما در سطح استان به‌طور میانگین ۵ تا ۸ درجه سلسیوس و در ارتفاعات بالای ۳۰۰۰ متر یخبندان شبانه سطح زمین و وزش سوزباد پیش‌بینی می‌شود. از عصر پنجشنبه تا جمعه شب در ارتفاعات کوهستانی گاهی مه رقیق و کاهش دید مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۲۹مهرماه) نیمه ابری تا ابری و وزش باد، گاهی بارش باران با احتمال وزش باد شدید و رعد و برق خواهد بود. دمای تهران در این روز با بیشترین و کمترین دمای ۱۹ و ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۳۰ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۸ و ۱۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.