اسرائیل 2 مدرسه در غزه را ویران کرد

شهاب نیوز گزارش داد، وزارت آموزش و پرورش فلسطین اعلام کرد که در اثر بمباران پیاپی نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی طی پنج روز گذشته، دو مدرسه در شرق نوار غزه ویران شده‌اند.

این وزارتخانه، عصر امروز، در بیانیه‌ای اعلام کرد: در نتیجه جنایات اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی و تجاوز به نوار غزه، دو مدرسه در شرق این منطقه، مورد هجوم قرار گرفته و به شدت آسیب دیدند.

درخواست جمهوری خواهان از بایدن؛ یا آزمون سلامت روانی بده یا از انتخابات ۲۰۲۴ خارج شو!

در ادامه بیانیه وزارت آموزش و پرورش فلسطین آمده است: رژیم اشغالگر صهیونیستی، جنایات خود را با کشتار کودکان، جوانان، زنان و سالخوردگان فلسطینی و تخریب خانه‌ها و زیرساخت‌های شهری نوار غزه، ادامه می‌دهد و با تجاوز وحشیانه خود مدارس و مؤسسات آموزشی را مورد حمله قرار می‌دهد.

وزارت آموزش و پرورش فلسطین در ادامه بیانیه خود با اعلام انزجار نسبت به حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و مؤسسات آموزشی فلسطین، کشورهای جهان را به محکوم نمودن نقض آشکار حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی و ارجاع پرونده جنایات جنگی سران آن به دادگاه جنایی بین‌المللی فراخواند.

گفتنی است رژیم صهیونیستی، از بامداد سه‌شنبه گذشته، حملات خود به نوار غزه را آغاز کرد و طی این حملات بیش از ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک و ۴ زن به شهادت رسیدند و بیش از ۱۴۷ فلسطینی زخمی شدند. در میان شهدا ۶ تن از رهبران جهاد اسلامی حضور دارند که در نتیجه ادامه سیاست ترور از سوی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.